Interim Supply Chain Manager
Addilon Professionals AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
2024-08-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interim Supply Chain Manager" (publicerad 2024-11-08) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addilon Professionals AB i Örebro,
Arboga,
Karlskoga,
Vingåker,
Kungsör eller i
hela Sverige Vill du arbeta i framkant inom svensk industri och näringsliv och utvecklas både som person och i professionen? Vi söker dig för framtida uppdrag som vill arbeta som anställd konsult eller som underkonsult i denna roll
Publiceringsdatum2024-08-26Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Leda och utveckla hela supply chain-processen, inklusive planering, lagerhållning, inköp och distribution.
• Implementera och förbättra strategier för att optimera kostnader, effektivitet och kundnöjdhet.
• Samarbeta tätt med inköps-, produktions- och logistikteam för att säkerställa en smidig och effektiv leveranskedja.
• Analysera och övervaka nyckeltal (KPIs) för att identifiera och agera på förbättringsområden.
• Stödja företaget genom förändringsprocesser och säkerställa en framgångsrik implementering av nya system och arbetssätt.
KvalifikationerVi söker dig som har/är:
• Högskole- eller universitetsexamen
• Minst 5 års erfarenhet inom supply chain management, gärna från en liknande roll.
• Utmärkta ledarskapsegenskaper och vana vid att leda och motivera team.
• Erfarenhet av att arbeta med komplexa flöden och strategisk planering.
• Förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och processer.
• Hög IT-mognad, dvs. behärskar Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
• Analytisk
• Initiativtagande
• Kommunikativ
• Strukturerad
Läs mer om kompetensnivåer på följande länk:
https://www.addilon.se/konsult/kompetensnivaer/Vi erbjuder
Som konsult hos oss får möjlighet att arbeta hos kunder som ligger i framkant inom svensk industri och näringsliv. Uppdragen anpassas för att nivån ligga i linje med kundens förväntningar och vara så utvecklande och stimulerande som möjligt. Till din hjälp kommer du att ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vi transformerar karriärer och bygger framgångsrika företag genom att alltid utgå från våra värderingar.
Så ansöker duDin ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.
För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:
1. Delar våra värderingar
2. Är etablerad i ditt yrke
3. Har relevant erfarenhet för uppdraget
4. Gärna har erfarenhet från olika roller och olika branscher
Vissa av våra uppdrag omfattas av försvarssekretess. Det innebär att du behöver ha svenskt medborgarskap samt genomgå och godkännas i en säkerhetsprövning.
Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Addilon Professionals AB (org.nr 559265-3603),
http://www.addilon.se Jobbnummer 8862233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.