Innesäljare till Stockholm
Kinnarps AB / Säljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kinnarps AB i Nacka,
Skövde,
Linköping,
Falköping,
Habo eller i
hela Sverige Vi bygger framtidens lag!
Vi bygger framtidens lag!
Utmaningen
Vi förstärker vår marknadsnärvaro och ökar vår försäljning i Stockholm. Därför söker vi en engagerad, affärsorienterad och skarp innesäljare till vårt växande säljsupportteam.
Är du en administrativt stark, kundorienterad och serviceinriktad lagspelare med stor vilja att göra skillnad, då kommer du att trivas hos oss.
Vi ser i dig en person som har ett stort driv, tycker att det är självklart att ge god service och gillar både proaktiva och administrativa delar inom försäljning. Du trivs i en roll med högt tempo, flexibla arbetsuppgifter och många kontaktytor dagligen med kunder, kollegor och leverantörer. Du ser hur du naturligt kan öka kundnyttan, sätter alltid kunden i första rummet, är strukturerad och noggrann.
Vi erbjuder en tjänst i ett seriöst, stabilt och framåtlutat team med stor potential och målsättning att bidra till att växa och ta marknadsandelar. Du kommer att jobba i ett lag med entusiastiska och professionella kollegor.
Vårt breda sortiment av produkter och tjänster inom segmenten Next Office, Next Education och Next Care ger dig tillgång till marknadens mest intressanta och kompletta
produktportfölj.
Publiceringsdatum2021-12-09ArbetsuppgifterKontakta kunder per telefon och boka möten
Stötta sälj och ge support genom att ta fram underlag, prisuppgifter, förslag mm
Medverka tillsammans med sälj vid presentationer hos kund
Offertarbete, ändringsarbete, administration, inredningsförslag, säljpresentationer, anbud mm
Projektleda arbetet vid upphandling, beställning och offerthantering
Medverka vid kundmöten, event och mässor
Är du den vi söker?
Då rollen är kontaktintensiv och ställer höga krav på aktivitet och flexibilitet behöver du vara noggrann och ha ett utpräglat intresse av och förmåga att snabbt kunna sätta dig in i olika system som stöttar det dagliga arbetet.
Kunskaper
• Erfarenhet från försäljning och kundsupport B2B
• Vana att arbeta i officepaketet och en god administratör
• Branschnätverk & branschvana är ett plus
• Kunskap inom offentlig upphandling och avtal
Vidare behöver du minst ha gymnasiekompetens och gärna någon påbyggnadsutbildning.
Vi på Kinnarps Stockholm bygger framtidens lag och kommer att lägga stor vikt vid personlighet i denna rekrytering.
Vad gör detta till din utmaning?
Vi vill att du berättar för oss vad det är som gör jobbet som innesäljare till just din utmaning. Vad är det som lockar dig och vad tänker du kring rollen? Berätta helt enkelt för oss varför du vill anta utmaningen!
Tillträde: Efter överenskommelse
Placeringsort: Stockholm, Sickla
Varaktighet: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Arbetstid: Heltid, dagtid
VILL DU VETA MER?
Kontakta rekryterande chef Anna Wixtröm, Supportchef Stockholm, tel. 08-556 910 18
Sista ansökningsdag 2021-12-31. Urval sker löpande så ansök redan idag.
Välkommen med din ansökan!
VILKA ÄR VI?
Kinnarps grundades 1942 av Jarl och Evy Andersson och är än i dag ett helägt familjeföretag.
Kinnarps är en av Europas största leverantörer av arbetsplatsinredningar och driver försäljning i ca 40 länder.
På Kinnarps respekterar och värdesätter vi människors olikheter. Vi strävar efter mångfald, där våra medarbetares olikheter berikar vår verksamhet.
Kinnarps erbjuder inredningslösningar för kontor, skola och vård/omsorg. Hög kvalitet och låg miljöpåverkan kännetecknar hela värdekedjan, från råmaterial till färdiga arbetsplatslösningar.
Läs mer på
www.kinnarps.seVaraktighet, arbetstid
Dagtid 100%
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKinnarps AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kinnarps AB (org.nr 556256-6736),
https://www.kinnarps.se/ Jobbnummer 6163931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.