Innesäljare
Performiq AB / Säljarjobb / Hallsberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Hallsberg,
Kumla,
Lekeberg,
Örebro,
Degerfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Hallsberg,
Kumla,
Örebro,
Degerfors,
Karlskoga eller i
hela Sverige PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Motiveras du av att skapa kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Vår kund saknar en viktig spelare i laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst!
TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE
PerformIQ söker för kunds räkning en driven innesäljare till avdelningen som ligger i Hallsberg. Rollen är bred och därför söker vi efter just dig som trivs med en flexibel och varierande arbetsvardag. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och utveckla befintliga och nya affärs- och leverantörsrelationer. Detta kommer bland annat innebära att du arbetar med försäljning, ordermottagning, offerthantering, kundsupport och inköpsfrågor. Du kommer ha ansvar för kunder och samarbeta med dina kollegor gällande alla uppgifter. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.
I rollen kommer du till exempel också att:
• Ta in offert och order
• Hjälpa kunder via telefon och mejl med olika ärenden och frågor
• Hantera reklamationer och leveransuppföljning
PERSONPROFIL
Vi söker dig som letar efter ett varierat arbete, där vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven och framåt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.
För att lyckas i rollen har du:
• Generella it-kunskaper
• Behärskar svenska och engelska obehindrat
Vi ser det som meriterande om du som söker har relevant branscherfarenhet som innefattar administration, service eller försäljning. Vi ser gärna att du har en bakgrund från industri eller lager/logistik och ett tekniskt intresse. Du har god social förmåga och trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är lösningsorienterad, har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik och nyfiken.
ÖVRIGT
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro
PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller
camilla.aurell@performiq.se. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet. Du blir anställd hos PerformIQ och kommer att arbeta ute hos vår samarbetspartner.
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: innesälj, kundservice, säljare, kundsupport, administration, ordermottagning, säljsupport, inköp, koordinator, inköpskoordinator, butik, lager
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2021-02-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
https://performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ AB
Jobbnummer 5572810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.