Inköps- Försäljningsadministratör till Contitech (vikariat), Sto
Jerrie AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Med en försäljning på EUR44,4 miljarder 2018 är Continental bland de världsledande leverantörerna för fordonsindustrin och sysselsätter ca 244 000 anställda i mer än 60 länder.
Divisionen ContiTech utvecklar och tillverkar funktionella delar, komponenter och system för bl.a. bilindustri, maskintillverkare, gruvdrift, järnvägstransport och tryckindustri. ContiTech följer med sina kunder in på världens växande marknader för att vara en pålitlig partner nära dem. ContiTech har ca 47 000 anställda och år 2017 omsattes ca EUR6,2 miljarder. Huvudkontoret för ContiTech ligger i Hannover och försäljningskontoret för Skandinavien är placerat i Kista. Continental lever efter värderingarna "Trust", "Passion to win", "For one another" & "Freedom to act"
ROLLEN
Till ContiTechs försäljningskontor i Kista söker vi nu en mångsidig Inköps- och Försäljningsadministratör för ett vikariat på minst 12 månader. Du erbjuds en varierande roll med roliga arbetsuppgifter. Tjänsten är en viktig pusselbit hos en stabil arbetsgivare som ingår i en global koncern. Du kommer att arbeta koordinerande och stötta säljorganisationen med exempelvis kundservice och orderhantering. Tjänsten innebär även ett tätt samarbete med bolagets ekonomifunktion med arbetsuppgifter som fakturering och leverantörsreskontra.
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVAR:
• Kundservice, orderhantering och fakturering
• Inköp och logistik (avrop och vissa logistikfrågor)
• Leverantörsreskontra (registrering och fakturering)
• Generell kontorsadministration
• Koordination och administration av processer
VEM DU ÄR
Vi söker dig som är en strukturerad och noggrann lagspelare med minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är starkt meriterande om du har jobbat i affärssystemet SAP. Som person behöver du vara kommunikativ och inte rädd för att ta telefonkontakt med kollegor eller leverantörer i andra länder. Vi ser positivt på att du vill vara med och föreslå förbättringar, samt är öppen för att lära dig nytt och vill utvecklas. Du har kunskaper i hela Officepaketet, samt talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.
Känns det här som du? Ansök hos jerrie.se ! Vill du stämma av med Igor Glavan innan du ansöker? Ring 0701- 76 58 28.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-11-16ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jerrie AB (org.nr 556881-2571)
Arbetsplats Jerrie
Jobbnummer 5446250
Observera att sista ansökningsdag har passerat.