Inköpare till myndighet i centrala Stockholm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-03-02

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i rollen som inköpare och hantera konsultavrop från statligt ramavtal alternativt egentecknade ramavtal, hantering av offerter/anbud, avtalsskrivning med vinnande leverantörer, sammanställningar samt uppdatering av olika register.

Det är av vikt att man har förmågan att arbeta parallellt i flera olika system och förstå kopplingar och konsekvenser systemen emellan. Som inköpare ansvarar man för att effektuera beställningar för myndighetens interna behov inom IT och konsultområdet.

Vem är du?

Du har:

• gymnasium eller likvärdig utbildning.
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som inköpare.
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• arbetat som inköpare/beställare i en större organisation alt. inom offentlig verksamhet.
• god kunskap om LOU.

Det ses som meriterande om du även:

• Är mycket noggrann.
• Har goda kunskaper och lätt för att uttrycka sig i tal och skrift i svenska.
• Har en mycket god servicekänsla.
• Är van vid självständigt arbete under eget ansvar.
• Är mål- och resultatinriktad.
• Van vid att arbeta med dokumenthantering och diarieföring.
• Har erfarenhet av att arbeta med förnyad konkurrensutsättning.
• Har tidigare jobbat i upphandlingsverktyget Tendsign.

Du erbjuds

Ett utvecklande uppdrag hos en intressant myndighet. Tjänsten, som är ett konsultuppdrag, omfattar heltid med start 2018-03-23 och pågår till 2018-08-31 med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du registrerar din ansökan med CV så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lena Cardelius på lena.cardelius@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Cardelius lena.cardelius@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3997428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: