Inköpare till Eskilstuna

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Eskilstuna
2022-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpare till Eskilstuna" (publicerad 2023-04-06) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-11

Dina arbetsuppgifter
Har du en bakgrund inom ekonomi eller inköp och vill ta dig an en utmaning hos vår globalt ledande kund? Då ska du läsa vidare!

Har du ett sinne för inköp & siffror och vill utvecklas tillsammans med kunniga och kompetenta medarbetare? Du kommer att arbeta nära den lokala leverantörsreskontra gruppen och inköparna. Har du bakgrund som ekonom eller inköpare och erfarenhet av SAP då passar denna roll dig.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta emma.bergvall@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald

Ansvarsområden
Som inköpare kommer du att ansvara för att:
• Ha kontakt med leverantörer och jobba med inköpsorder
• Driva förbättringsarbete
• Problemlösning vid problem när fakturor inte överensstämmer med t.ex. inköpsorder och godsmottagning.

Kvalifikationer
• För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning, ekonomi/inköp
• yrkeserfarenhet där du arbetat med liknande arbetsuppgifter.
• Erfarenhet inköp/administration
• Goda kunskaper i Excel.
• Goda kunskaper i Engelska
• Utåtriktad, analytisk och driven.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenheter
Vi söker både juniora och mer erfarna profiler med möjligtvis en relevant utbildning

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201415673".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Emma Bergvall
emma.bergvall@randstad.se

Jobbnummer
7164717

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: