Inköp och admin till Ettiketto - Malmö
Processbemanning Svenska AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Svedala,
Kävlinge eller i
hela Sverige .
Är du noggrann, ansvarsfull och kan arbeta självständigt? Är du intresserad av att jobba med inköp, service och administration? Vill du arbeta för Sveriges största etikettproducent och vara en del av ett bolag där allas roller viktiga och betydelsefulla?
Ettiketto tillgodoser i huvudsak den nordiska industrins märkningsbehov genom att erbjuda etiketter och utrustning, som bidrar till ökad flexibilitet i kundens tillverkningsprocess, och därigenom ökad lönsamhet. Nu satsar de framåt för att också möta morgondagens önskemål och krav.
Publiceringsdatum2022-10-27Dina arbetsuppgifterVi söker för omgående rekrytering en person till ett spännande företag i Malmö, Fosie. I tjänsten ingår att hantera kundordrar, administrera uppgifter, göra inköp med mera. Du kommer att arbeta i företagets affärssystem Pyramid men även i Excel. Tjänsten kan variera lite under tidens gång och det krävs att man som person är prestigelös för att utföra andra arbetsuppgifter så som att svara i telefon eller att hjälpa till att packa vissa ordrar på lagret.
Det övergripande arbetet innefattar hantering av kundordrar, ordererkännande, skicka bekräftelser samt göra bokningar, skapa ordrar, offerter, avräkningar, rapportera in plocklistor samt göra diverse avstämningar. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, självständighet och affärsmannaskap. För tjänsten krävs det en hög servicenivå, telefonvana, erfarenhet av orderhantering, sälj samt en god administrativ förmåga. Merparten av arbetet sker via telefon och mejl.
Arbetstiderna är förlagda till kontorstider (ca 8-17). Tjänsten löper ca ett halvår, till sommaren 2023.
Erfarenhet:
Vi förväntar oss att du har en avslutad gymnasieutbildning. Meriterande är att du har administrativ vana, att du kan hantera Excel, Outlook, Word och någon form av affärssystem. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med försäljning.
Vem är du?
Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner och som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har en mycket god samarbetsförmåga med bred kompetens. Dessutom är du en självgående problemlösare som är öppen för nya idéer. Du trivs med att arbeta såväl ensam som i grupp och har ett genuint intresse av kvalitet och noggrannhet. Du ska även ha en framåtsträvan och vilja att utföra arbetsuppgifterna på bästa sätt. Det är viktigt att du som person hela tiden ser till företagets bästa och att du har ett gott affärsmannaskap. Säkerställa att kund är nöjd, att affärerna är lönsamma för företaget och att se affären med kunden idag och i framtiden.
Krav för tjänsten är:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
• God administrationsvana
• God inlärningsförmåga och har en vilja till att utvecklas
• God kunskap i MS Office
• Grundläggande teknisk kunskap
Meriterande för tjänsten är:
• Printerkunskap
• Kunskap av ERP system
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående. Vi tillämpar en löpande rekryteringsprocess och uppmanar dg att söka omgående. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Vid frågor och funderingar kontakt Linn Südow på Processbemanning, telefonnummer: 042-210 299.
Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning Svenska AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 7116732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.