Inkassohandläggare till ledande finansbolag

Bravura Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2024-06-24


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-06-24

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Bravura söker för kunds räkning en Inkassohandläggare. Företaget är ett välkänt kredithanteringsföretag och är verksamma runt om Europa. I Göteborg sitter de i nyrenoverade stilrena lokaler, centralt beläget med bra förbinderlser.

Vi kan per idag inte gå ut med företagsnamnet för den här tjänsten. Du kommer självklart få veta vilket företag vi rekryterar till under processens gång, som senast när vi ses på en intervju hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Som Inkassohandläggare sitter du i hjärtat av verksamheten och har den viktiga uppgiften att hjälpa människor till en sund ekonomi med syfte att bli skuldfria. Fokus för denna roll ligger på att ta emot inkommande och utgående samtal från slutkunder, främst via telefon men även via mejl. Det kan stundvis vara en utmanande uppgift och ställer höga krav på din förmåga att bemöta personer på ett respektfullt och empatiskt sätt.

Du erbjuds en grundutbildning inom inkasso för att lära dig hur ärenden ska hanteras och du får även lära dig företagets arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i samma roll som dig, som värdesätter samarbete, att ha roligt och utvecklas tillsammans.

• Hantera inkommande och utgående samtal till kunder
• Hjälpa kunder till en sund ekonomi genom hög service och ödmjukhet

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller vård- och omsorg
• God dator-, system- och telefonvana
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt. Meriterande med övriga språkkunskaper.

Vi söker dig som är en social kameleont och som drivs av att hjälpa andra människor. Du älskar utmaningar och är serviceorienterad, samtidigt som du har skinn på näsan och kan hålla dig lugn i situationer med upprörda kunder. Har du jobbat med service och vet precis hur du får kunder att känna sig trygga och våga öppna sig så är det helt klart ett plus. Du tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet och värdesätter härlig sammanhållning med en stark tävlingsanda, där du drivs av att jobba mot uppsatta mål.

Övrig information:

Start: September
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Noelle Gustafsson
noelle.gustafsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8765899


Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: