Inkassohandläggare

Hhgs Handels Rekrytering AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hhgs Handels Rekrytering AB i Göteborg, Mölndal, Stenungsund, Sotenäs, Tanum eller i hela Sverige

VILL DU JOBBA MED SERVICE INOM BÅDE SVENSKA OCH INTERNATIONELLA PROCESSER? HAR DU INTRESSE FÖR EKONOMI OCH VILL UTVECKLA DINA PROFESSIONELLA KUNSKAPER? SÖK DÅ TJÄNSTEN SOM INKASSOHANDLÄGGARE HOS SVENSK BETALNINGSKONTROLL AB!

Företaget

Svensk Betalningskontroll AB är ett inkassoföretag med över 20 års erfarenhet och kontor i Västra Göteborg. Företaget har över 2 600 kunder inom verksamhetsområdet inkasso- och affärsjuridiska ärenden samt kreditupplysningar.

Du som söker

Vi söker dig med grundläggande kunskaper inom ekonomi och som har relevant utbildning från gymnasiet eller motsvarande. Du har datorvana och talar och skriver både engelska och svenska flytande. Du är lyhörd och stabil i stressande situationer och arbetar bra i grupp. Du är även professionell och tillmötesgående i ditt bemötande både internt inom arbetsgruppen samt gentemot externa kontakter.

Det är också fördelaktigt om du är strukturerad i ditt arbetssätt då det periodvis kan vara mycket att göra. Du är även flexibel i nya situationer då olika metoder kan behöva tillämpas för att lösa nya problem. Kopplat till detta ser vi att du har en stor vilja att lära.

Publiceringsdatum
2016-04-06

Dina arbetsuppgifter
Arbetet sker på kontorstid och kommer att innefatta handläggning av både svenska samt internationella inkassoprocesser. Tjänsten är kopplad till företagets servicefunktion och fokus ligger därmed på god service med externa kontakter.

I rollen som handläggare kommer du främst ha kundkontakt över telefon och arbeta efter givna processer. Över telefon sker processer kopplat till bland annat allmän handläggning, fakturering, amorteringsplaner, skuldsanering samt andra processer inom inkassoverksamheten.

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Handels Rekrytering men arbeta som kandidat hos ett av våra kundföretag.

TILLSÄTTNING: Omgående
OMFATTNING: Heltid
ERSÄTTNING: Timlön

SÖK SENAST 22 APRIL

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så var gärna snabb med din ansökan. Maila ditt CV och personliga brev till therese.blom@handelsrekrytering.se för att söka tjänsten.

Frågor om tjänsten besvaras på:
Mail: therese.blom@handelsrekrytering.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-22
Ansökan kan skickas till e-postadress: therese.blom@handelsrekrytering.se

Kontakt
Therese Blom therese.blom@handelsrekrytering.se

Företag
HHGS HANDELS REKRYTERING AB

Adress
HHGS HANDELS REKRYTERING AB
ERIK DAHLBERGSGATAN 14
41126 GÖTEBORG

Kontorsadress
ERIK DAHLBERGSGATAN 14
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2767831

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hhgs Handels Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hhgs Handels Rekrytering AB: