Inhouse söker ekonomiassistenter för rekrytering!
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
Inhouse söker nu dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap inom kund- och leverantörsreskontra samt löpande bokföring för kommande rekryteringsuppdrag med placering i centrala Stockholm och Norrort!
Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter.
Din profil / Your profile
Vi ser att du som söker är minst gymnasieekonom och det är meriterande om du har en högskoleexamen inom ekonomi. Förmodligen är du i början på din karriär och har arbetat något år på en ekonomiavdelningen med liknande arbetsuppgifter. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.
För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i något affärssystem. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.
Övrigt / Other
Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin på
elin.siggelin@inhouse.se eller Andrea Pohl på
andrea.pohl@inhouse.se .
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-11-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1336
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Siggelin
elin.siggelin@inhouse.seAndrea Pohl
andrea.pohl@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2541521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.