Indiska söker en engagerad Customer Service Agent vikariat
Indiska Magasinet AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Indiska Magasinet AB i Stockholm,
Solna,
Täby,
Uppsala,
Nyköping eller i
hela Sverige Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av skandinavisk enkelhet och influenser från hela världen. Vi har idag ca 50 butiker i Sverige, en växande e-handel, samt försäljning via plattformarna Zalando och AboutYou. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Just nu söker vi en engagerad Customer Service Agent till Indiskas huvudkontor i Stockholm. Som Customer Service Agent har du en mycket viktig roll då du kommunicerar med både online- och butikskunder från olika delar av världen. Nöjda kunder är Indiskas främsta mål och i din roll får du möjlighet att överträffa kundernas förväntningar samt skapa glädjefyllda kundmöten varje dag.
Publiceringsdatum2021-05-19Dina arbetsuppgifter• Ge utomordentlig service till våra kunder via telefon, mejl, sociala medier och chatt
• Bygga långsiktiga relationer med kunder från hela världen
• Hantera produkt-, order- och reklamationsfrågor
• Jobba med rådgivning kring Indiskas produkter
• Hålla koll på Indiskas aktuella sortiment, kampanjer och nyheter
• Koordinerar externa och interna frågor mellan företagets avdelningar
• Effektivt växla mellan en rad olika digitala verktyg så som kundhanteringssystem
• Arbeta effektivt med försäljning mot kund
Vi söker dig som har
• Utbildning riktad mot service
• Erfarenhet från detaljhandel/ servicebranschen. Mode och inredning meriterande
• Mycket god IT-och systemförståelse
• Grundläggande kunskaper i Microsoft Office (Excel, Word, Power Point etc.)
• Erfarenhet av Zendesk är meriterande
• Flytande tal och skrift i såväl svenska som engelska
• Tal och skrift inom andra språk är meriterande
Vem är du
• Du brinner för service och har alltid kunden i fokus
• Du är positiv och lösningsorienterad
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo där frågeställningarna kan vara av skiftande karaktär
• Du drivs av att underlätta för människor, hantera utmaningar och överträffa kundens förväntningar
• Du har hög social kompetens med förmåga att bygga förtroende med olika typer av människor
• Du är handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att "hugga i" där det behövs
• Du är noggrann, strukturerad och flexibel
• Du förstår vikten av att samarbeta, då arbetet har många kontaktytor både internt och externt
• Du gillar utveckling och tar initiativ för att hitta förbättringar
Låter det här som en utmaning för dig?
Ditt personliga brev ska besvara frågorna:
1) Varför Indiska?
2) Varför söker du rollen?
3) Vad kan du bidra med?
Tjänsten är ett vikariat med start 16 augusti 2020 till 31 maj 2022.
Ansök genom att skicka CV och personligt brev senast 2 juni, intervjuer kommer att ske löpande.
Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida
www.indiska.com.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIndiska Magasinet AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Indiska Magasinet AB (org.nr 556008-5424),
http://www.indiska.se Arbetsplats Indiska
Jobbnummer 5741768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.