Hr-Konsult Till Fintechbolag Med Start Omgående!

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-02-20

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en HR-konsult som kommer tillhöra den linjegrupp som stöttar rekryternade chefer hos vår kund för att hitta specialister och interim konsulter.
Räckvidden är världsomspännande och tvärfunktionell, vilket innebär att du kommer stötta anställande chefer i Berlin, Sthlm, New York, Sydney och med alla typer av kompetenser som varierar från Engineering till Finance och alla däremellan. Kunden lägger stort värdde i att finna en konsult som är kompatibel, snabb och kostnadseffektiv.

Arbetsuppgifter sm ingår är:
• Hantera konsultförfrågningar från rekryternde chefer
• Hantera processen för konsultadministration, t.ex. registrering av nya konsulter, tidrapportering, fakturering, förlängningar och uppsägning av avtal
• Hantera administrationen av nya leverantörer och alla relaterade uppgifter, t.ex. fakturaproblem,
• Ansvar för dokumentation, statistik och rapportering
• Ansvar för interna intressenter, t.ex. Upphandling, juridisk lagstiftning och efterlevnad
• Kontinuerligt stöd till interna intressenter
• Ansvar för servicenivå och KPI:er
• Bidra till att utveckla kundens affärsområden
• Underhålla och utveckla leverantörssamarbeten
• Följa upp priser och utföra kostnadsbesparande aktiviteter
• Ansvara för global leverantörsdatabas
• Prestanda och förbättringsinitiativ, inklusive daglig övervakning och SLA-åtgärder
• Ansvaria för kontrakthantering

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Uppdraget utförs hos vår kund som har kontor mitt i Stockholm city

Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet av att självständigt hantera processen för att anställa en konsult
• Du är van vid att utföra kostnadsbesparande initiativ
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att implementera systemstöd för arbetskraft
• Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.

Ersättning
Lön, enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start ASAP och uppdraget förväntas löpa tillsvidare. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Då koncernspråket är engelska, önskar vår kund se din CV på engelska med en motivering till varför du passar för uppdraget.

Sökord: HR, HR-konsult, HR-assistent, Konsultchef, Konsultinköp, Vendor, Resourse manager, Rekryterare, Kunsulthantering, Internationellt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3357".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5108302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: