HR-administratör tillgänglig omgående
KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du en effektiv HR-administratör som är tillgänglig omgående? Har du öga för detaljer, ett starkt driv och vill utvecklas inom administration? Vi söker dig som trivs i en tempofylld miljö där professionellt bemötande är a och o!
I den här tjänsten kommer du bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Göteborg.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som HR-administratör ingår du i ett team som tillsammans ansvarar för att bistå företagets rekryterare med administrativa uppgifter som:
• Rekryteringsadministration, vilket t ex innebär ansvar för inflödet av ansökningar och publicera annonser internt och externt
• Korrekturläsning och inbindning av kandidatpresentationer
• Administrativt stötta dina kollegor, göra bakgrundskontroller samt hantering och förberedelser av tester
• Sammanställa digitalt veckobrev
• Skicka ut enkäter
• Bjuda in kandidater till tester och intervjuer
• Upprätta mallar i Word och Excel
Kvalifikationer
Du som söker har erfarenhet av att ge god service och support. Du trivs i och har tidigare arbetat i en händelserik miljö, som ställt krav på proaktivitet och initiativtagande. Du har erfarenhet av att hantera administrativa uppgifter utifrån deadlines. Som person är du serviceorienterad, med en känsla för samarbete. Du är prestigelös och har lätt för att hantera parallella uppgifter, samt byta fokus. För att passa in i rollen är du även analytiskt lagd och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.
I den här rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Excel. Du har även goda kunskaper i det engelska språket, kan du andra nordiska språkär det meriterande. Det är högst meriterande om du har arbetat i en supporterande roll där hantering av konfidentiell information förekommit.
Övrigt
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag då vi gärna ser att du kan börja arbeta omgående.
Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-10-25ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-04
Ange följande referens när du ansöker: 3461
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4423621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.