Hr-Administratör På Deltid Till Curamando
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-03-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hr-Administratör På Deltid Till Curamando" (publicerad 2019-03-22) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en HR-administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Curamando hjälper företag att accelerera sin tillväxt genom att förbättra deras digitala konkurrenskraft och förmåga. Företaget växer kraftigt och har nu bestämt sig för att stärka upp HR-funktionen, du kommer även att vara en del av en stor tillväxtresa. Företagets kontor är beläget centralt i Stockholm i öppna och härliga lokaler. I rollen som HR-administratör kommer du att ta fram anställningserbjudanden och avtal, förbereda inför nyanställda, uppdatera personalhanteringssystem och företagets personalhandbok. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta fyra timmar om dagen, måndag-fredag sedvanliga kontorstider.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-03-18Dina arbetsuppgifterSom HR-administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Ta fram anställningserbjudanden och anställningsavtal
• Beställa utrustning till ny personal
• Hantera kommunikation mellan IT-partner och personal
• Uppdatera personalhanteringssystem
• Uppdatera företagens personalhandbok
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av liknande roller
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, social och har en god kommunikationsförmåga. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt har en förmåga att prioritera och hålla deadlines.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4673247
Observera att sista ansökningsdag har passerat.