Hr-Administratör På Deltid Till Curamando

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en HR-administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Curamando hjälper företag att accelerera sin tillväxt genom att förbättra deras digitala konkurrenskraft och förmåga. Företaget växer kraftigt och har nu bestämt sig för att stärka upp HR-funktionen, du kommer även att vara en del av en stor tillväxtresa. Företagets kontor är beläget centralt i Stockholm i öppna och härliga lokaler. I rollen som HR-administratör kommer du att ta fram anställningserbjudanden och avtal, förbereda inför nyanställda, uppdatera personalhanteringssystem och företagets personalhandbok. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta fyra timmar om dagen, måndag-fredag sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-03-22

Dina arbetsuppgifter
Som HR-administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta fram anställningserbjudanden och anställningsavtal
• Beställa utrustning till ny personal
• Hantera kommunikation mellan IT-partner och personal
• Uppdatera personalhanteringssystem
• Uppdatera företagens personalhandbok

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet av liknande roller
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du positiv, social och har en god kommunikationsförmåga. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt har en förmåga att prioritera och hålla deadlines.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4687055

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: