HR-administratör
Call-Up Gävle AB / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Call-Up Gävle AB i Gävle,
Söderhamn,
Uppsala,
Örebro eller i
hela Sverige Hos oss arbetar säljare och mötesbokare, IT-chef, VD, försäljningschef och säljledare. Nu söker vi dig som vill komplettera vårt gäng. Vi kallar rollen för HR-administratör eftersom dina arbetsuppgifter i huvudsak består av strategiskt och operativ HR-arbete i stort och smått. Du kommer också arbeta med koordinering, sociala medier, projektledning, marknadsföring kopplat mot rekrytering mm. Du kommer att skifta fokus mellan arbetsuppgifter som kräver just din tid och kompetens.
Det är viktigt för oss att du är har kapacitet att ta mycket ansvar och att du är duktigt på att delegera, prioritera din tid och styra din arbetsbelastning. Det bör vara lika lika duktig på att tacka ja, som att tacka nej.
Rekrytering, personaladministration, rehabiliteringsärenden, förhandlingar, arbetsmiljö mm är något du ansvarar för. Därför är det avgörande att du som söker antingen har utbildning i eller erfarenhet av HR-arbete och arbetsrätt. Vi hoppas att du som söker har erfarenhet av en bred roll med HR-inriktning och nu vill ha en ny utmaning. Du har tidigare jobbat i en liten organisation, kanske på ett callcenter och förstår vikten av att ha kapacitet att arbeta både operativt och strategiskt.
Som person är du idérik och lösningsfokuserad, du gillar att starta och genomföra projekt där du själv är initiativtagare. För att trivas i den här rollen är du en person med hög integritet och stort hjärta. Och viktigast av allt, du älskar försäljning!
Låter det spännande? Skicka in din ansökan till oss så snart du kan! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Omgående tillträde.
Call-Up är en leverantör av högkvalitativa säljuppdrag och callcentertjänster till små och stor uppdragsgivare i hela Sverige. Med erfarenhet av försäljning sedan 1996 arbetar vi med ledande varumärken i många branscher. På våra kontor i Gävle och Örebro arbetar vi i huvudsak med försäljning och mötesbokning. Oavsett vad vi arbetar med är vår starka säljkultur det som gör oss unika. Konsten är inte att nå ut - det är att nå in!
Varaktighet, arbetstid
Kontoret är öppet mellan 8-20 mån-fredag, du har fri arbetstid inom öppettiderna.
Publiceringsdatum2017-09-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktViktoria Lindquist
FöretagCALL-UP GÄVLE AB
AdressCALL-UP GÄVLE AB
BOX 1165
80135 GÄVLE
KontorsadressNobelvägen 2
Jobbnummer 3684142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.