HR- och lönekoordinator - konsultuppdrag
Peopleprovide AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Peopleprovide AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-05-25Om företagetVår kund är en internationell aktör med över 4000 medarbetare som verkar på 100 marknader. Företaget är en stor utvecklare, tillverkare och leverantör av modern utrustning inom livsmedelsindustrin. Stor fokus är på teknik, miljö och etik.
Utmaningen
Du ansvarar över löne- och personaladministration. Mer specifikt innebär det att administrera löneunderlag mot outsourcad lönefunktion, tidredovisningssystemet och HR-systemet. Det ställer krav på att du är en strukturerad och initiativrik person som kan arbeta självständigt. Vi ser att du har någon erfarenhet av liknande administrativa uppgifter samt lön.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Vara kontaktperson gentemot olika myndigheter och lönepartner
• Introduktion av nyanställningar
• Hantering av försäkringar och sjukanmälningar
• Driva projekt och hantera event
Möjlighet
Du får möjligheten att utvecklas på ett stort företag med en viktig verksamhet. Genom ditt driv får du chansen att förbättra och effektivisera nuvarande processer och rutiner.
Omfattning: Deltid/heltid
Start: Omgående
Ort: Södra Stockholm
Snabb tillsättning
Vår kund arbetar långsiktigt men behöver hjälp omgående i detta uppdrag. Vi arbetar med löpande urval, ansök redan idag!
Du som har mer frågor är välkommen att kontakta Mats Guting, 072-566 40 49 eller
mats@peopleprovide.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPeopleProvide AB
AdressPeopleProvide AB
Katarinavägen 19
11645 Stockholm
KontorsadressKatarinavägen 19
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2866730
Observera att sista ansökningsdag har passerat.