Hr Manager Tidigt I Karriären Till Besedo
Id. Entity AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige För att söka tjänsten gå in på
www.id-entity.se under rubriken "Aktuella Rekryteringar"
Besedo söker nu en HR Manager till sin verksamhet på Malta. Du kommer vara placerad på Malta och leda ett team med 4 medarbetare. Du rapporterar till och har ett nära samarbete med Vice President HR i Stockholm. I rollen som HR Manager är du ansvarig för det övergripande HR-arbetet. Du sitter också med i den lokala ledningsgruppen.
Tillsammans med ditt HR-team stöttar du cheferna i organisationen i deras dagliga arbete med personalfrågor, samt driver utveckling och implementering av olika HR-processer.
Dina viktigaste ansvarsområden:
• Attrahera och rekrytera nya medarbetare på alla nivåer i organisationen
• Introduktion av nya medarbetare
• Utveckling och utbildning av chefer och medarbetare
• Framtagande och införande av policys inom HR
• Förbättring av trivsel och arbetsmiljö
• Internkommunikation
• Lönehantering och ersättningsfrågor
• I ledningsgruppen bidra till utveckling av hela verksamheten
Dina egenskaper och förmågor:
För att lyckas i rollen som Besedos nya HR Manager på Malta är du en engagerad och resultatorienterad person som trivs i en miljö med högt tempo. Du är öppen och kommunikativ med ett genuint intresse för olika kulturer. Du har förmågan och viljan att motivera och leda ditt team för att ni tillsammans ska nå ett gott resultat. Vi tror också att du är duktig på att driva projekt och implementera processer. Är du dessutom stresstålig, gillar utmaningar, och trivs med att arbeta i en bred roll där kontaktytorna är många, då tror vi du kommer trivas!
Publiceringsdatum2011-03-08BakgrundVi söker dig som har akademisk examen inom till exempel HR eller ekonomi. Du har haft ett eller ett par jobb efter din examen och känner dig nu redo att ta klivet in i en HR Manager roll.
Du har hunnit skaffa dig praktisk erfarenhet från olika delar av HR-området, särskilt rekrytering. Vi ser också gärna att du har arbetat i ett internationellt företag eller på annat sätt skaffat dig erfarenhet från olika länder. Du är flytande i engelska både i tal och i skrift. Har du ett intresse för onlinebaserade tjänster är det ett plus.
Besedo erbjuder:
Besedo erbjuder dig en stimulerande och viktig roll i ett internationellt och snabbväxande företag där du tillsammans med trevliga kolleger får påverka och bidra till Besedos fortsatta utveckling.
Söka tjänsten:
För att söka tjänsten gå in på
www.id-entity.se under rubriken "Aktuella Rekryteringar"
Vi ser fram emot att få din ansökan senast den 20 mars men kommer att börja kalla till intervjuer fortlöpande, varför vi gärna tar emot din ansökan snarast.
För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på ID Entity, tel. 08-545 812 88 eller
ylva@id-entity.se .
Välkommen med din ansökan!
Besedo provides solutions for online confidence. Founded in 2002, Besedo is a fast-growing multinational business and knowledge process outsourcing company. Today, more than 250 employees in Sweden, Malta and Malaysia provide services in 14 different languages in the areas of content moderation, safety, and customer communication. The clients are companies considering security and consumer trust to be critical to their business success, operating in industries such as online classifieds, social networks, media and gaming. Learn more on:
www.besedo.comArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktYlva Ottosson, HR konsult, 0733 91 41 08 (mobil)
FöretagID. ENTITY AB
AdressID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM
KontorsadressTEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-216890
Jobbnummer 869493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.