HR konsult, deltid
Ps Partner AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.
Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som konsult på deltid inom HR.
Som HR-konsult arbetar du brett med olika HR-frågor. Bland annat kan du komma att arbeta operativt med stöd till chefer inom personalområdet, samt arbeta med mer specifika frågor inom arbetsrätt, arbetsmiljö, rehabilitering, rekrytering eller förhandling.
Dina kvalifikationer och egenskaper
Som person är du kommunikativ och har lätt för att skapa relationer och förtroende i organisationer. Du har en positiv inställning, är flexibel och tycker om utmaningar. Du har en förmåga att se till helheten, är strukturerad i ditt arbete och trivs med att driva egna processer men uppskattar också samarbete. Som interimkonsult kommer du snabbt in i nya arbetsuppgifter och är lyhörd. Vi tror att du har en bred erfarenhet inom HR och är trygg i dina uppgifter.
• Högskoleexamen inom personal och arbetsliv
• Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom HR området
• Tidigare erfarenhet av att leda och stötta chefer och meriterande om du tidigare har haft arbetsledning.
Tjänsten
Just nu söker vi en HR konsult till ett deltidsuppdrag (50-60 %) med start i september. Uppdraget förväntas pågå ca 1 år. Det är en bred och självständig tjänst och vi tror att du har minst 5 års erfarenhet inom HR området.
Vi erbjuder en anställning alternativt samarbete som underkonsult hos PS Interim. Notera gärna i din ansökan din önskade sysselsättningsgrad samt tillgänglighet.
Ansökan
För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på
www.pspartner.se. För frågor, kontakta Elin Mankert +46 723 20 07 61 alt
elin.mankert@pspartner.seVaraktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-06-02ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPs Partner AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)
Arbetsplats PS Partner AB
Jobbnummer 5249541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.