HR assistent - Change Lingerie, Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.
HR assistent för Change Lingerie i Stockholm
Change Lingerie utvecklas snabbt i Sverige och vår HR-avdelning är upptagen med att tillhandahålla service till våra butiker och anställda. Därför söker vi nu en HR-assistent som kan hjälpa oss med de många dagliga uppgifterna inom HR. Positionen är belägen i Stockholm. Vill du vara med oss på vår spännande resa?
Positionen
Det är HR 's huvudansvar att se till att vi har de allra bästa och motiverade anställda för att betjäna våra kunder. För detta har vi skapat en väldigt grundlig rekryteringsprocess, där kandidaterna leds genom både intervju, personlighetstest och ett praktiskt säljtest, och du kommer att ansvara för att driva denna process i samarbete med HR-chefen. Vi arbetar mycket KPI-orienterade och baserar vår utvärdering av anställdas framgång på försäljningsresultaten som de skapar i butikerna. De anställda erbjuds spännande karriärutveckling bland Changes karriärvägar.
Uppgifterna för denna position är:
• Sökning och urval av kandidater
• Kontrakt och annan skriftlig dokumentation
• Tillhandahålla HR-service till butikschefer och säljtränare
• Se till att onboarding- och karriärplaner följs
• HR-administrationsuppgifter
• Varierande dagliga uppgifter
Vem är du?
Du måste vara beredd på att arbeta med en mängd olika uppgifter och att arbetsdagen är väldigt kontrollerad av våra butiks behov. Du kommer att vara en central person inom HR och dina insatser och ansträningar kommer att ha stor inverkan på vår svenska detaljandel. Du har kunskap och fördelaktigt arbetslivserfarenhet från detaljhandeln och också viss kunskap och erfarenhet inom HR.
Saker som beskriver dig:
• Du har ett affärsinriktat tankesätt
• Du har grundläggande kompetenser inom HR
• Du har god IT-kompetens - särskilt MS Office
• Du har goda muntliga och skriftliga engelska färdigheter (företagsspårk är engelska)
• Du löser dina uppgifter på ett välstrukturerar och oberoende sätt
Vad vi erbjuder
Du kommer att vara en del av vårt svenska HR-team. Här har vi ett informellt och humoristiskt sätt att arbeta med stort fokus på vår verksamhet. Du får lön baserat på din erfarenhet och kvalifikationer.
Din ansökan
Vi ser fram emot att få din ansökan och ta del av hur du kommer att bidra i jobbet. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta vår internationella HR-chef Jesper Bøtker Grønkvist i Danmark på mail
jbg@change.com eller telefon +45 28 70 12 66. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt via länken "Sök efter positionen". Ansökningar som skickas per mail kommer inte att beaktas. Vi kommer att ha intervjuer under ansökningsperioden, och vi tar bort jobbanonsen när vi har ett tillräckligt antal kandidater, så ansök så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2020-02-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367),
http://retailknowledge.se/ Jobbnummer 5105013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.