HR Assistant / HR-assistent / HR-administratör till internatione
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-01-28FöretagetFöretaget är ett världsledande managementkonsultföretag. Verksamheten finns spridd världen över och företaget kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och sitt goda renommé. Stockholmskontoret är placerat i mycket vackra och anrika lokaler i Stockholm city.
Dina arbetsuppgifterRollen som HR-administratör innebär administrativt arbete kopplat till processer inom HR och rekrytering. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat att koordinera kandidatintervjuer, sköta administration kopplat till on- och offboarding av medarbetare samt manuellt hantera kandidatmaterial som behövs inför exempelvis externa rekryteringsevents.
Detta är ett uppdrag på heltid som sträcker sig 12 månader framåt.
Kvalifikationer• Avslutad akademisk/eftergymnasial utbildning med inriktning HR/personal eller motsvarande
• Erfarenhet av någon form av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Office-paketet och Outlook
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Det här är en mycket administrativ roll som ställer krav på att du dels trivs att arbeta med administrativa och återkommande arbetsuppgifter, dels är strukturerad och förstår vikten av mycket noggrant arbete. Du känner dig dock trygg i avvägningen effektivitet kontra noggranhet där du trivs att arbeta i en tempofylld arbetsmiljö.
I rollen arbetar du för att stötta och supportera intern HR- och rekryteringsfunktion och det är viktigt att du har en serviceinriktad framtoning.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.
Övrig information:
Start: Omgående, februari 2019
Plats: Stockholm, city
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: HR, administration, administratör, HR-assistent, HR Assistant, Human Resources, personal, PA, rekrytering, Stockholm, stockholm, city
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass
emma.wass@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4580831
Observera att sista ansökningsdag har passerat.