Hotellreceptionister på deltid till Long Stay Hotell i Bromma

serveOffice ab / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

.

Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och HR. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

Just nu söker vi två hotellreceptionister som brinner för service till vår kund Bostad Direkt. Hotellet har öppet året runt och behöver nu förstärkning i receptionen under varannan helg (7.30-16.00) samt vardagseftermiddagar (ca 14.00-18.00). Vi söker två personer till dessa roller. Tjänsterna är på deltid hos Long Stay Hotell vid Brommaplan och kommer att pågå löpande. Start 15 december.

Arbetsbeskrivning
Som hotellreceptionist hos Long Stay hotell har du en nyckelroll på hotellet där din främsta uppgift är att välkomna och finnas till för hotellets gäster. Hotellreceptionisten ansvarar även för gästernas allmänna kök med tillhörande matsal. Detta, tillsammans med att receptionen endast bemannas av en person åt gången, betyder att dagarna kan se väldigt olika ut beroende på gästernas och hotellets behov. Exempel på uppgifter är:
• Välkomna gäster och besvara frågor
• Ta emot betalningar
• Förbereda frukost
• Lägga beställningar på frukost och dylikt
• Kontrollrundor av hotellet
• Enklare vaktmästeri
• Enklare städning vid behov


Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll tror vi på att du har minst fyra års arbetslivserfarenhet, gärna inom serviceyrken och då med fördel från reception/hotellreception. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person är du serviceminded, kommunikativ, prestigelös, självgående och initiativtagande. Du trivs i en roll som innebär eget ansvar och kundkontakt.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos Serveoffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.
Vi erbjuder därför generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av Serveoffice!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Stina Hauschildt, 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se.

Vill du inte längre ha utskick? Följ i så fall denna länk http://my.careerhub.se/ och ta bort ditt konto under inställningar.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-29

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4428005

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: