Heromarapportör/administratör - vill du göra skillnad?
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Transplantationscentrum / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Transplantationscentrum i Göteborg Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Är du en person som drivs av att arbeta i en verksamhet där vi gör skillnad?
Detta kan vi erbjuda dig tillsammans med ett spännande och omväxlande arbeta.
Vår verksamhet präglas av öppenhet, kamratskap och rak kommunikation.
Publiceringsdatum2019-04-05Om företagetInom Transplantationscentrum utför vi all kirurgisk transplantation och leverkirurgi. Vi är idag Sveriges största och ledande centra inom njur-, lever-, hjärt- och lungtransplantation. Vi är också Skandinaviens enda centra som utför tarm- och multiviscerala transplantationer. Verksamheten har ca 150 anställda och har en vårdavdelning med 23 vårdplatser, en öppenvårdsenhet, en administrativ enhet samt en klinisk prövningsenhet.
Om arbetsuppgifter
Vi söker en ny medarbetare till Transplantationscentrum. Du kommer vara rapportör och ansvarig för Heroma som är vårt personaladministrativa system som sköts inom verksamheten. Du kommer hjälpa till med bemanningen, lägga upp scheman för nya medarbetare och föra in alla ändringar i systemet. Vi bedömer att dessa arbetsuppgifter upptar ungefär halva din arbetstid. Den andra hälften av din tid kommer du ägna dig åt att fylla i uppgifter i SWELIV som är kvalitetsregistret för patienter som genomgår leverkirurgi. Du kommer ta uppgifter från vårt journalsystem, analysera dem och föra över dem i SWELIV, som är ett så kallat INCA-register.
Om dig
Du har gymnasialutbildning och dokumenterad erfarenhet av arbete med olika datasystem. Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo där du är spindeln i nätet. Din struktur och noggrannhet genomsyrar ditt arbete och du har ett prestigelöst förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-26
Ange följande referens när du ansöker: 2019/1923
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVerksamhetschef, Per Lindnér 070-5548400
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Transplantationscentrum
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Transplantationscentrum
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 4715579
Observera att sista ansökningsdag har passerat.