Helpdesktekniker till kontaktcenter i Göteborgsområdet
Performiq AB / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Kungsbacka,
Lerum eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Har du erfarenhet av att ge service i världsklass?
Har du erfarenhet inom IT & teknik och vill tillhötra ett sammansvetsat team?
Då kan du vara den vi söker som helpdesktekniker till Göteborgsområdet!
PerformIQ söker för kunds räkning en helpdesktekniker till deras supportavdelning inom kommunen i närheten av Göteborgsområdet. Vi söker dig som är kunnig inom IT och vill ge förstaklassig service i ett brett spann av olika frågor på både telefon och mejl.. Som helpdesktekniker inom kommunal verksamhet kommer arbeta självständigt och lösningsorienterat med starkt driv samt vilja att lösa ärenden som uppkommer inom de olika kanalerna du arbetar med.
Tjänsten passar dig som lockas av att arbeta serviceinriktat inom ett sammansvetsat team som alltid sätter varje enskilt ärende i fokus. Då du kommer att ha direktkontakt med kunder genom olika kanaler är det av stor vikt att du som person är kommunikativ, lösningsorienterad, stresstålig samt van vid att ha flera saker på gång samtidigt, utan att för det kompromissa med kvaliteten i arbetet.
Krav på person
Vi söker dig som är driven och brinner för att ge bästa möjliga service. Du har en bakgrund inom IT genom studier eller tidigare arbetslivserfarenhet och har tidigare arbetat inom back-office.
För att lyckas i rollen som kundsupport krävs vidare:
• Tidigare erfarenhet av IT & telefoni
• Svenska flytande i tal och skrift
• Gymnasial examen
Vidare ser vi det som starkt meriterande om du tidigare arbetat i någon form av ärendesystem då alla ärenden registreras internt hos kommunen.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som helpdesktekniker.
Publiceringsdatum2021-05-18Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid till och med september
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborgsområdet
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Teodor Nellvik på
teodor.nellvik@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök
www.performiq.seSökord: teknik, it, helpdesk, telefoni, kundsupport, göteborg, service, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5686".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ Work AB
Jobbnummer 5716719
Observera att sista ansökningsdag har passerat.