Helpdesk-tekniker
Stellaria AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stellaria AB i Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Stellaria AB är ett IT-konsultföretag med 30 års erfarenhet av IT-branschen.
Vi hjälper större kunder i Stockholms området med tidsbegränsade uppdrag inom främst IT-infrastruktur.
Vår målsättning är att hålla en mycket hög kvalitet i hela kedjan från initial analys av uppdraget och matchande av konsultens kompetens till utförandet och uppföljning.
Jobbet som konsult är krävande men stimulerande och ger erfarenheter från olika kundmiljöer.
Vår kund har behov av
Helpdesk-tekniker
Publiceringsdatum2012-05-09Dina arbetsuppgifterHjälpa PC-klientanvändare lösa tekniska problem(hårdvara inkl skrivare, operativsystem samt klient-applikationer) via telefon samt fjärradministrationsverktyg.
KvalifikationerArbetslivserfarenhet som helpdesk/support-tekniker direkt till slutanvändaren. Gedigen kunskap om PC-support i Windowsmiljö och skrivarsupport samt goda klient-applikationskunskaper.
Som person tror vi att du är positiv, serviceinriktad, lyhörd, stresstålig, trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att lära. Du skall kunna lösa problem på egen hand och kunna ta egna initiativ.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-21
Vi intervjuar och presenterar kandidater löpande för vår kund. Välkommen in med din ansökan, snarast
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesk 0521
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@stellaria.seFöretagSTELLARIA AB
AdressSTELLARIA AB
ISAFJORDSGATAN 39 B
16440 KISTA
KontorsadressISAFJORDSGATAN 39 B
KISTA
Jobbnummer 1238091
Observera att sista ansökningsdag har passerat.