Helpdesk-medarbetare i Stockholm
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-07-24Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i två och en halv månad med start 2 september. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services ute på kunds kontor.
Om företagetISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.
Dina arbetsuppgifterTill sin verksamhet i centrala Stockholm söker ISS Facility Services en helpdesk-medarbetare, som kommer att arbeta på plats hos deras kund. I rollen utgör du en del av deras Frontline desk, även så kallad Tech Lobby, och är ansiktet utåt mot de anställda hos kunden. Du tar emot alla IT-problem på plats, svarar på frågor hur kontoret fungerar, tar emot nyanställda och lämnar ut IT-utrustning. Vidare svarar du på mejl och hjälper till med en variation av ärenden. Ibland behöver du hänvisa kunden vidare till annan avdelning eller ta hjälp av IT-avdelningen för att kunna lösa kundens ärende, därför är det viktigt att du tar stort ägandeskap för varje enskilt ärende och är lösningsorienterad.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet inom service och lite administration
• God datorvana och intresse för teknik
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service och har ett intresse för teknik. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som helpdesk-medarbetare är du kundens ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.
Övrig information:
Start: 2 september
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8810780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.