Head of customer care till Varbi
Varbi AB, Customer Care / Chefsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbi AB, Customer Care i Trollhättan Varbi har påbörjat en ny resa tillsammans med Grade och Workbuster i koncernen HR-Friends.
Vi erbjuder HR software i toppklass, genom lösningar för rekrytering, onboarding och talent management.
Nu söker vi en Head of customer success som vill vara med att ta vårt team till en ny nivå och fortsätta erbjuda våra kunder support och kundservice i världsklass.
Publiceringsdatum2021-11-11Om företagetPå HR Friend tycker vi om att arbeta tillsammans och hjälpa varandra. Vi tror på att sätta höga mål, ha roligt och arbeta med ständiga förbättringar i allt vi gör. Vi har höga ambitioner för både individers och företagets utveckling samtidigt som vi värderar en vänskaplig arbetsmiljö, där alla har en plats.
På kontoret i Trollhättan är vi idag 23 medarbetare och vi har sedan 14 år tillbaka utvecklat ett av Skandinaviens ledande rekryteringsverktyg. Vi har 550 kunder, bl a Sveriges största arbetsgivare, Sveriges största kommun, Sveriges största statliga bolag, Sveriges ledande universitet och Nordens största nöjespark. Vi tror på att det är viktigt att vara ett härligt team och att ha roligt på jobbet - och det hoppas vi att du gillar!
Som Head of customer success kommer du...
Vara ansvarig för att vidareutveckla och arbeta tillsammans med våra fantastiska kollegor i vårt Customer Care-team. Idag består teamet av sex personer som arbetar med bl.a. merförsäljning, kundservice, utbildning, projektledning, projektstöd och support.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära att:
- Ansvara för att leverera merförsäljning och cross-sell tillsammans med övriga i teamet
- Tillsammans med teamet ansvara för att Varbi har en förstklassig onboarding av nya kunder
- Personalansvar
- Ge support i världsklass på både telefon och mail
- Rapportering av förslag från kunder, via supporten, till produktägare (PO)
- Koordinera projekt
- Tillsammans med övrig organisation fortsätta att utveckla och förbättra vårt rekryteringssystem
Professionellt har du...
- Dokumenterad erfarenhet av kundservice och merförsäljning
- Flera års erfarenhet av att leda och coacha medarbetare
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- En relevant högskoleutbildning
Som person är du...
- Proakivt, driven och trivs i en snabbföränderlig och dynamisk miljö
- Serviceinriktad, noggrann, omtänksam och lösningsfokuserad
- Du tycker om att arbeta med nära kundrelationer och har lätt för att lära dig nya system
Vill du vara med på vår fortsatta resa? Då vill vi ha din ansökan senast den 29 november.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVarbi AB, Customer Care
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/16".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Varbi AB (org.nr 556871-9743)
Arbetsplats Varbi AB, Customer Care
Jobbnummer 6113612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.