Happy Homes söker en driven kommunikatör
TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Happy Homes söker en driven kommunikatör med stort intresse för sociala medier
Vi fortsätter vårt byggande av Happy Homes varumärket och tar fokus på möjligheter med sociala medier, kundklubbserbjudanden och lyckade, riktade kampanjer. Vill du vara en del av vårt team och vara med oss på en spännande resa?Happy Homes söker dig som trivs arbeta i en dynamisk miljö tillsammans med glada och engagerade kollegor. Vi erbjuder omväxlande och utvecklande arbete i ett kreativt team med dedikerade medarbetare.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Happy Homes-kedjans Supportkontor stödjer butikerna med drift och utvecklingsfrågor och sitter i nybyggda lokaler med sjöutsikt i Hammarby Sjöstad, Stockholm. Arbetet på Supportkontoret är dynamiskt, snabbrörligt och roligt med många dagliga kontakter med våra butiker, leverantörer och kunder.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Ansvarsområden:
• Sociala medier (Facebook/Instagram/Google+/Pinterest)
• Kundklubb både för konsument och proffs
• Pressreleaser/blogg
• Nyhetsbrev/inbjudningar
• Innehåll hemsida/intranät
• Kampanjhantering
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Rollen ställer höga krav på förmågan att kommunicera verksamhetens mål och vision. Därför söker vi dig som brinner för kommunikation och vill hjälpa oss att fortsätta bygga varumärket Happy Homes. Du är en expert på att skriva säljande och informativa texter samt content för olika plattformar så som hemsida, blogg och sociala medier. Du arbetar med internkommunikationen gentemot våra butiker vilket främst sker via vårt intranät. Då arbetet också innebär en hel del bildbehandling måste kunskaper inom Photoshop och Indesign finnas. Inom dina ansvarsområden finns också vår viktiga kundklubb, där arbete med utskick, vara butikerna behjälplig samt administration av databasen ingår.
VEM ÄR DU?
Önskade kvalifikationer:
• Erfarenhet av kommunikation & PR-arbete
• Erfarenhet av arbete i sociala medier
• Erfarenhet av arbete med My News Desk
• Goda kunskaper i Office (Excel/PowerPoint)
• Goda kunskaper i bildbehandlingsprogam (Photoshop/Indesign)
• Mycket god svenska i tal och skrift
• Högskoleutbildning eller motsvarande
Som person är du är självgående, men du fungerar också bra i ett team. Du är strukturerad och analytisk med förmåga att prioritera arbetsuppgifter och leverera resultat. Viktigt hos oss är de personliga egenskaperna med att vara serviceinriktad, produktiv och kunna ha högt i tak. Erfarenhet och intresse av inredning, design och trender är meriterande liksom erfarenhet av att arbeta inom retail och butikskedjor. Tjänsten innebär också att kunna delta på aktiviteter så som mässor och event tillsammans med butiker några gånger per år.
Vi ser gärna att praktiska referenser kan uppvisas för att vidimera kunskapsnivån när det gäller bildbehandlingsprogram.
Start i december.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-10-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDana Jennerström, Affärsansvarig Rekryterare
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3121582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.