Hantering av leverantörsfakturor
Alingsås kommun, Kommunledningskontoret / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Alingsås,
Ale,
Vårgårda,
Lerum,
Bollebygd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alingsås kommun, Kommunledningskontoret i Alingsås Publiceringsdatum2008-07-04ArbetsuppgifterEkonomiavdelningens redovisningsenhet söker en administratör som skall arbeta med hantering av leverantörsfakturor
Dina arbetsuppgifterScanning av leverantörsfakturor
Reg. manuella fakturor
Påminnelser
Helpdesk avseende IoF (inköp och fakturor)
Optimera/ lära upp fakturamallar
Behjälplig vid utbildning av fakturamottagare på förvaltningarna
Bidra till utveckling av rutiner gällande leverantörsfakturor
Bidra till utveckling av bef. scanningssystem (eys and hands)
Ev. behjälplig med kundreskontran och övrigt förekommande arbetsuppgifter på ekonomikontoret
KvalifikationerVi söker dig som har 3-årig gymnasieutbildning med ekonomiinriktning och erfarenhet av ekonomiarbete.
Du behöver ha goda datakunskaper, vara strukturerad och trivas med ett serviceinriktat arbete. Du skall ha lätt för att skapa goda kontakter och ha förmågan att samarbeta.
Erfarenhet, engagemang och förmåga att bidra till enhetens utveckling kommer att värderas högt.
Arbetstider och omfattningTillsvidare, tillträde: 2008-11
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-17
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIngela Hultgren, 0322-61 61 39
Ruth Wijnveen, 0322-61 61 11
Sven Stengard, 0322-61 61 57
Cathrin Kjellberg, 0322-61 65 32
FöretagAlingsås kommun, Kommunledningskontoret
AdressAlingsås kommun, Kommunledningskontoret
Rådhuset, Stora torget
44181 Alingsås
Jobbnummer 264689
Observera att sista ansökningsdag har passerat.