Handläggare till Coop MedMera Bank
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 180 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se.Vi söker fler drivna och serviceinriktade handläggare till vår uppdragsgivare Coop MedMera Bank. Brinner du för att ge god service och sätta kunden i fokus? Är du dessutom en positiv person som har lätt för att samarbeta? Då ska du läsa vidare!
MedMera Bank ansvarar för Coops medlemsåterbäring och ger ut och hanterar kooperationens cirka 3,5 miljoner Coop MedMera-kort. Banken ansvarar vidare för all kortinlösen inom konsumentkooperationen. Ett brett spektrum av finansiella tjänster erbjuds medlemmarna och butikerna inom konsumentkooperationen samt ett antal samarbetspartners. Dessutom bistår MedMera Bank detaljhandeln med informations- och reklamtjänster, till exempel månatliga utskick av tidningen Coop Mersmak tillsammans med konto- och medlemsåterbäringsbesked samt riktade erbjudanden till medlemmarna.
Som handläggare kommer främst att arbeta med inkommande samtal, där du hjälper kunderna genom att registrera ärenden, besvara frågor och rådgiva samt hantera administrationen kring detta.
Vi sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park, med tunnelbana, pendeltåg och bussar i närheten. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av kundkontakt och administration
• Är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• Är utåtriktad och lyhörd
• Har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• Är strukturerad
• Har ett stort intresse för människor
Tjänsterna kommer börja som visstidsanställningar i sex månader med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Arbetstiden kan variera mellan 30-40 timmar i veckan. För att kunna jobba med bankuppdraget krävs att du har ett rent belastningsregister och inte har några betalningsanmärkningar hos UC.
Anställningen inleds med utbildning på plats hos oss den 9 januari, så skicka din ansökan omgående.
Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 95 kr - 125 kr per timme beroende på tidigare erfarenhet.
Vid frågor, kontakta Sarah Larsson HR Generalist,
sarah.larsson@ageris.se .
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2013-12-06Arbetstider och omfattningHeltid/Deltid
Ersättning95-125 krpertimme,beroendepåerfarenhet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Larsson
FöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
Jobbnummer 1722377
Observera att sista ansökningsdag har passerat.