Handläggare
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Tycker du om att arbeta med administration? Vill du vara med och ge människor exceptionell service? Då kan uppdraget som handläggare hos vår kund något för dig
Publiceringsdatum2018-04-17Om tjänstenI din roll som handläggare ingår du i ett team på fyra personer som handlägger, utreder, beräknar och tar beslut om avgifter. I det arbetet ingår också att hantera beslut som kan överklagas.
Du kommer dagligen att möta människor via telefon för att svara på frågor om avgifter och fakturor. Handläggning av utbetalningar och övrig förekommande administration kommer att vara en del av dina arbetsuppgifter.
Tjänsten är på heltid och dagtid, 8-17.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av likande arbetsuppgifter och som har en utbildning inom ekonomi på lägst gymnasienivå eller likvärdig erfarenhet. Du har god systemvana och kan lätta sätta dig in i både nya system och arbetssätt.
Som person är du ansvarstagande och har en utpräglad servicekänsla som genomsyrar ditt arbetssätt. Du är öppen, nyfiken och har en vilja att utvecklas. Du är engagerad, har god initiativförmåga samt kan prioritera och arbeta självständigt. Du har lätt för att skapa kontakter och är stresstålig.
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som avgiftshandläggare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget löper över sommaren. För rätt person finns möjlighet till förlängning till årsskiftet.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Kort ansökningstid så vänta inte med din ansökan! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via knappen Ansök. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att
kontakta konsultchef Sofia Liljebo på
sofia.liljebo@adecco.se eller 0920-271070.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Dagtid 8-17 (flextid) Uppdraget löper över sommaren. För rätt person finns möjlighet till förlängning till årsskiftet.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Liljebo
sofia.liljebo@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
KontorsadressSödra Kungsgatan 4
Jobbnummer 4088241
Observera att sista ansökningsdag har passerat.