Gruppledare till Servicecenter till vår kund ledande inom fastig
Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gruppledare till Servicecenter till vår kund ledande inom fastig" (publicerad 2022-04-27) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Till vår kund som är ledande inom fastighetsbranschen söker vi nu efter en Gruppledare till Servicecenter!
Din roll:
I din roll som Gruppledare till Servicecenter, vilket innebär deras kontorsservice och kundservice, kommer du att dagligen ha ett professionellt bemötande med hög servicenivå mot deras kunder, samarbetspartners och besökare såväl interna som externa. Som gruppledare ansvarar du även för att Servicecenter är ett stöd åt samtliga medarbetare och kollegor hos kunden. Du är operativt ansvarig för den dagliga driften i kundens Servicecenter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Bemanna Servicecenter enligt kundens öppettider vid behov
• Operativt arbetsleda personal i Servicecenter
• Schemalägga och koordinera planering för medarbetare veckovis
• Säkerställa att medarbetare i Servicecenter har relevant kompetens för att utföra sitt arbete
• Ge fortlöpande information och skapa ett öppet kommunikationsklimat
• Delta och driva arbetsmiljöfrågorna på arbetsplatsen och agera på såväl fysiska som sociala och organisatoriska avvikelser på individ-, grupp- och arbetsplatsnivå
• Säkerställa att Servicecenter arbetar mot uppsatta mål inom bemötande och service
• Ansvar för introduktioner av nya medarbetare inom Servicecenter
• Förvalta och vid behov utveckla rutiner och manualer för ett effektivt och enhetligt arbetssätt
• Säkerställa efterlevnad av uppsatta rutiner och manualer
• Stöd till Gruppchefen för servicecenter i ekonomi-, leverantörs- och personalfrågor
• Vid behov delta i den dagliga operativa driften i Servicecenter
• Delta i budget- och bokslutsprocesser, medverka i framtagandet av budgetförslag för resultatenheten.
• Följa och arbeta efter gällande operativ plan
• Andra i övrigt förekommande arbetsuppgifter
Placering: Södermalm, Stockholm
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 40/h veckor. Arbetstiderna varar mellan 7:00-17:00 men du kommer att behöva vara tillgänglig dagligen på telefonen. Om det är så att du behöver jobba över så har du rätt att ta ut detta i flextid/ledig dag en annan dag.
Detta är ett vikariat med start omgående fram till 1:a april eller 1:a maj 2023. Du kommer att vara konsult via oss på Clevry men uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2022-04-21ProfilVi söker dig som har en gymnasial utbildning och 3 års erfarenhet från motsvarande erfarenhet som efterfrågas i arbetsuppgifterna och har erfarenhet från ledarskap sedan tidigare. Vi ser gärna att du arbetat inom servicebranschen och har en god förståelse för vad service är. Du känner dig även bekväm att arbeta i Office paketet. Som person ser vi gärna att du är flexibel, ansvarstagande, tycker det är roligt med många bollar i luften och är noggrann i ditt arbete. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i team och är tillmötesgående för dina kollegor och kan stötta upp där det behövs. Ett krav för rollen är att du behärskar det svenska språket i flytande form i tal och skrift och har goda kunskaper inom det engelska språket i tal och skrift.
Om Clevry:
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen:
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClevry Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Sophia Borelius
sophia.borelius@studentwork.com 070 417 92 81 Jobbnummer 6561294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.