Gruppchef Service Management

Tele2 Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
2023-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gruppchef Service Management" (publicerad 2024-03-27) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tele2 Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Vi söker nu en engagerad gruppchef för Service Management till Tele2 Företag. Är det dig vi letar efter?

ROLLBESKRIVNING:
Vi söker nu en trygg och kundfokuserad ledare som kommer att vara gruppchef för Service Management. Du kom-mer att leda ett kompetent och engagerat team som ansvarar för att driva samverkan tillsammans med våra större B2B-kunder. Utöver uppföljningen av tjänsteleveransen, är vi våra kunders ambassadörer och vi arbetar alltid proak-tivt i syfte att utveckla relationen och skapa branschens bästa kundupplevelse.

Den vi söker arbetar självständigt och är van att verka i en ständigt varierande miljö. Det är viktigt att du har goda ledaregenskaper och en förmåga att driva förändring och kontinuerligt förbättringsarbete. Dina styrkor är att du ser möjligheter, är handlingskraftig och sätter en ära i att överträffa kundernas förväntningar.

Vi ser att du har arbetat i en liknande roll tidigare och som person är du självgående och har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Vidare är du skicklig på att hantera parallella uppgifter, du har ett kommunikativt och coachande ledarskap och du drivs av att leda andra mot gemensamma mål. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenheter från telekombranschen.


Publiceringsdatum
2023-05-12

Kvalifikationer
För att trivas i rollen tror vi att du har en bakgrund och kompetens enligt nedan:

Mångårig chefs- och ledarerfarenhet.
Erfarenhet av kundrelationer.
Du är duktig på förändrings- och förbättringsarbete.
Erfarenhet av att komplexa avtalsleveranser och uppföljning av dessa.
Erfarenhet som resursägare av att leda, styra och planera specialister.
Du uttrycker dig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, främst PowerPoint och Excel.
Erfarenhet av telekombranschen och/eller service management, exempelvis inom networking, UC eller ope-ratör är mycket meriterande.


Om du, liksom vi, sätter stort värde på relationer så kan det här vara rollen för dig. Du kommer att få chansen att växa in i en roll med stort mandat på ett bolag i dynamisk miljö och i en bransch under ständig utveckling.

LIVET PÅ TELE2:
Vi är en kreativ och nytänkande organisation där du har möjlighet att ta del av vår starka kultur och våra värderingar. Vi har också ett stort fokus på mångfald och inkludering som vi tror är vägen till framgång! Du kommer ha möjlighet att påverka din roll och det finns goda möjligheter till intern rörlighet. På det sättet bevarar vi den värdefulla kompe-tens vi behöver.

ÄR VI EN MATCH?
Läs gärna mer om oss på tele2.com/career och WeareTele2 på Instagram och Facebook. Är du också intresserad av att veta mer om hur vi jobbar med hållbarhet? Gå in på tele2.com/sustainability.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Kista, Stockholm.


Som ett steg i rekryteringsprocessen utför Tele2 en bakgrundskontroll på aktuella kandidater.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tele2 Sverige AB (org.nr 556267-5164)
Torshamnsgatan 17 (visa karta)
164 40  STOCKHOLM

Arbetsplats
Tele2 AB

Jobbnummer
7770272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tele2 Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tele2 Sverige AB: