GoExcellent söker timanställda contact center agenter till SL
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "GoExcellent söker timanställda contact center agenter till SL" (publicerad 2013-01-23) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Kalmar,
Göteborg,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, VIasat, Fortum, SL, Bonniers och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
GoExcellent söker 8 st timanställda Contact center medarbetare till SL vid Lindhagensterrassen i Stockholm
Vi söker contact center medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för resenärerna i Stockholm. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.
Med högsta fokus på kvalitet så kommer du att ta hand om inkommande samtal från resenärer.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov.
Du har:
• Gymnasiebetyg i svenska och engelska A
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, muntliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande
Publiceringsdatum2012-11-20Arbetstider och omfattningSL contact center är öppet dygnet runt alla dagar i veckan. Det är ett krav att du skall kunna arbeta oregelbundet. Arbete på natten kan förekomma i vissa fall. Anställningen är på timmar Utbildningsstart 2012-12-03, utbildningen är på dagtid 08.00-16.30 måndag-fredag i två veckor. Ett krav är att man kan delta under hela utbildningstiden. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
ErsättningGoExcellent har löner enligt kollektivavtal
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Dahlqvist, 08 5451 5967
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
Jobbnummer 1396472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.