Givande extraarbete hos Stockholms Hamnar- Reception och kontors

West Work AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos West Work AB i Stockholm, Nynäshamn, Skövde, Jönköping, Lidköping eller i hela Sverige

Söker du efter ett stimulerande extraarbete? Vill du arbeta hos ett modernt och välkänt hamnföretag, dessutom med ett fantastisk vy vid frihamnen? Då har vi tjänsten för dig!

Nu söker vi efter två medarbetare till Stockholms Hamnars Reception och Kontorsservice!

Uppdraget är en del av West Works personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av West Work, men arbeta som konsult hos Stockholms Hamnar.

Om Stockholms Hamnar
Stockholms Hamnar är ett modernt hamnföretag med en strategisk betydelse för Stockholmsregionens utveckling. Vi driver framtidsinriktad och hållbar utveckling av hamnverksamheten.

Att arbeta hos oss Stockholms Hamnar värnar om att ha en öppen atmosfär och många anställda har ett stort engagemang i sitt arbete och för verksamheten.
Stockholms Hamnar arbetar också målmedvetet med att öppna upp för att både unga, äldre, invandrare, kvinnor och män ska få likvärdiga möjligheter på arbetsplatsen.

Publiceringsdatum
2019-11-08

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att ta emot besökare till företaget och ansvara för registrering in/ut. Kontering och granskning av elfakturor, matfakturor med komplettering av deltagarförteckningar m.m. Debitering av behörighetskort. Ansvara för receptions- och kundytan samt lunchrummet. Du kommer ha "konferens/värdinneroll" och vara behjälplig vid service internt. Du kommer även att ansvara för iordningställande inklusive dukning, arrangemang av AV-utrustning i konferensrum/kafé vid bokningar samt iordningställande efter mötet.

Andra administrativa arbetsuppgifter kan även tillkomma. Utbildning sker omgående i samband med anställning.

Som sökande bör du:
- Ha ekonomisk utbildning, motsvarande minst gymnasienivå.
- Ha erfarenhet av att arbeta inom reception och kontorsservice, vilket innebär bemötande av kunder, hantering av behörigheter med kort/nycklar, kundkontakt via telefon och e-post, gjort beställningar etc.
- Ha datavana, motsvarande minst Office-paketet.
- Ha kunskap om enklare uppgifter som administration och ekonomiska rutiner (motsvarande ekonomiassistent).
- B-körkort är ett krav.

Vi tror att du är stresstålig, lättlärd och ordningsam. Du har ett brinnande intresse för kundservice och har ett särskilt öga för vad som behöver göras. Du arbetar självständigt och har förmågan att ta egna initiativ.

West Work AB
West Work AB är ett auktoriserat Bemanningsföretag med säte i Trollhättan. Vi har funnits sedan 2008 och erbjuder bemanningsuppdrag samt även studentförmedling inom de flesta områden. Vår styrka ligger i att vi är personliga, flexibla och månar om våra konsulter, samtidigt som vi erbjuder god service mot våra kunder.

Ansök idag!
Känner du att detta är något för dig, skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med urvalsarbetet.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef:

Almir Dzafic, 0735-144 121, almir@westwork.se

Vi ser fram emot ditt CV samt en beskrivning av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
20%. Tillträde: Omgående Visstidsanställning

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
West Work AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2018/9".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
West Work AB (org.nr 556807-2077)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
4947467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från West Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos West Work AB: