Gillar du att ge service och hjälpa kunder? Sök då till våran ku

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2017-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gillar du att ge service och hjälpa kunder? Sök då till våran ku" (publicerad 2017-08-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.

Arbetsuppgifter:

Färdtjänst kundservice är en del inom Stockholms särskilda kollektivtrafik. Tillsammans med kollegorna i ditt team i Linköping ska du ge bästa tänkbara service till färdtjänstens resenärer. Som kundtjänstmedarbetare på färdtjänsten svarar du på frågor som berör trafiken och tillstånd m.m. Du arbetar främst med telefon och mail men även en del administration kan förekomma. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Publiceringsdatum
2017-04-21

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar och på sikt lära dig fler kundtjänster.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Arbetstider:

Då du kan komma att bli aktuell för fler kundtjänster kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Omfattning:

Provanställning, visstidsanställning eller timanställning på ca. 80%. Anställningsform enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

Maj

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Emma Eriksson, emma.eriksson.hr@releasy.se (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Eklund

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
3451522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: