German-speaking Customer Support Representative at Zaver

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

About Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

About the job:

This service is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Bravura and you are employed directly by Zaver.

About the company:

Zaver is a fast-growing fintech-startup that develops innovative payment solutions to accelerate the revolution of mobile payments for the underserved markets. The first pitstop in their journey is to replace physical card readers and legacy-checkouts with a lightning-fast experience. Their long-term vision is to become the link between the world of used goods and new goods. As a next step, Zaver is focusing on business development in the German market.

Tasks and responsibilities:

As Customer Support Representative at Zaver you will be a key player in a fast-paced small team, with one goal: to keep the customer base happy while expanding. Your personal drive, people skills and diligence is what will make a difference. You are laser-focused, executional and a team player. No issue is too small or too big - you'll do whatever it takes to find a solution. As a German-speaking professional, you will have the responsibility for customers in the German market. You will have customer contact via telephone, e-mail and chat and manage incoming cases, proactively helping customers by analyzing customer transactions. You will track customer health metrics and bring real customer insights to the product development team.

Education, Experience and Personal characteristics:

• Completed high school degree
• Ability to express yourself fluently in speech and writing, both in German and English
• Additional language skills in Swedish is preferred
• Previous experience in customer service is preferred

Zaver believes in people, teamwork and an entrepreneurial spirit. Working with the Zaver team you will make a real impact, both within the company and the industry. And with the right mindset and ambition, you will find room to grow and thrive.

Other information:

Start: The end of the summer
Location: Sveavägen, Stockholm
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: German-speaking, customer service, customer support, Customer, service, support, full time, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-06-16

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Erson
malin.erson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6751152

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: