Garantihandläggare till Liebherr

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Liebherr-Sverige AB ansvarar sedan 2006 för försäljningen av entreprenadmaskiner, bandkranar och grundläggningsmaskiner i Sverige. Runt om i landet finns fyra olika serviceanläggningar. Maskinerna levereras från våra Liebherr-fabriker i Europa och anpassas till det nordiska klimatet samt enligt kundens specifika önskemål på våra verkstäder i Sverige. De individuellt anpassade maskinerna säkerställer en effektiv och tillförlitlig drift.

Nu söker Liebherr en Garantihandläggare till anläggningen i Västerås

Publiceringsdatum
2021-07-22

Om tjänsten
Som Garantihandläggare kommer du att ansvara för garantiärenden mot Liebherrs utländska fabriker och svenska leverantörer. Du skapar ärenden i affärssystemet och ser till att fysiska delar märks upp och skickas till fabrik. Du följer ärendet hela vägen och dokumenterar de olika stegen i systemet. All dokumentation i systemet sker på engelska. Du har i din roll ett nära samarbete med tekniker, fältplanerare och administration.
Du arbetar utefter tydliga deadlines och det är viktigt att du följer upp och ser till att ärenden blir klara i tid. Varje ärende är unikt vilket ger ett omväxlande arbete även då man i grunden gör samma sak varje dag.

Om dig
Vi söker dig som är en erfaren administratör och har en god teknisk förståelse. Du har mycket god vana av att arbeta i affärssystem. Meriterande är om du tidigare arbetat med reservdelar. För att passa in i rollen behöver du vara noggrann och strukturerad samtidigt som du har förmågan att driva på för att få saker klara i tid. Vidare är du en självgående teamspelare som har förmågan att fatta korrekta beslut.
Du behärskar svenska och engelska språket obehindrat i både tal och skrift, all dokumentation sker på engelska.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet

Tjänsten som Garantihandläggare är ett konsultuppdrag. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid.
Uppdraget har start i augusti och pågår löpande framöver. För rätt person finns mycket goda möjligheter att du på sikt får en anställning hos Liebherr

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt via telefon: 08-598 980 10

Välkommen med din ansökan

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34989".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5871423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: