Frukostvärdinna till city
Arena Personal Sverige AB / Restaurangbiträdesjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-01-19Om tjänstenVi söker nu efter en tillfällig ersättare för vår konsult som idag arbetar som frukostvärdinna. Kunden är ett större spelutvecklingsföretag beläget centralt i Stockholm city i fräscha och roligt utformade lokaler.
Uppdraget sträcker sig från den 1 februari - 24 februari, med eventuell förlängning. Arbetstiden är förlagd till 07.00 - 11.00, måndagar, onsdagar och fredagar.
Arbetsuppgifterna består främst av att förbereda frukost för företagets medarbetare. Som värdinna tar du fram tillbehör, skär upp det som behövs samt plockar bort när allt är klart. Du kommer även inventera förrådet och se till att alla varor finns hemma inför kommande vecka.
ProfilFör att passa in i rollen krävs det att du är prestigelös och positiv inför dina arbetsuppgifter. Som person är du glad och utåtriktad. Du har självklart en hög känsla för service och förmågan att göra det där "lilla extra" med ett leende på läpparna. Krav finns också på goda kunskaper i svenska och engelska.
Tidigare erfarenhet som frukostvärdinna är inte ett krav men meriterande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2946
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn 08-587 117 00
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2623599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.