Front Office Coordinator

Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en ansvarstagande, utåtriktad och servicemedveten person som trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter? Har du tidigare erfarenhet av reception och administration? Då har vi på Adecco det rätta uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2022-02-10

Om tjänsten
I rollen som Front Office Coordinator kommer du ha en viktig roll inom både reception och inom administration. Rollen som Front Office Coordinator innebär att du kommer ha ett övergripande ansvarar för receptionen och kontorets allmänna ytor. Du kommer bland annat ta emot och registrera besökare, ansvara för växeltelefoni och mejl, ta emot bud samt ansvara för bokningar av olika slag. Vidare kommer du arbeta med en del administrativa uppgifter som bland annat fakturahantering och agera som stödperson gentemot andra kollegor på kontoret. Arbetet innebär även mycket kontakt med interna och externa parter, både på en nationell och internationell nivå. På sikt finns goda möjligheter att utvecklas i rollen.

I din roll som Front Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Övergripande ansvar för reception och kontorets allmänna ytor
• Ta emot besökare och ansvara för telefoni/växel/mejl
• Assistera kollegor med administrativa uppgifter, bokningar och koordinering
• Fakturahantering

Tjänsten som Front Office Coordinator är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och pågår 6 månader med mycket goda chanser till förlängning. Du kommer att arbeta på kontoret som ligger benäget i centrala Stockholm med arbetstider förlagda 8-17.

Om dig
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och besitter tidigare arbetslivserfarenhet inom både reception samt administration. Vi ser att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete där du har en god problemlösningsförmåga samt kan prioritera dina arbetsuppgifter. Viktigt för rollen är att du har goda kunskaper i Microsoft 365. Vi ser även att du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vidare ser vi att du är en positiv och prestigelös person som är van vid att ha många bollar i luften. Som person är du självgående och initiativtagande med ett kreativt sinne som du applicerar i ditt arbete. Vi ser även att du har en god samarbetsförmåga och är mån om dina kollegor samt övriga samarbetspartners.

Viktigt för tjänsten är:
• Serviceinriktad med gott sinne för administration
• Självgående, noggrann och initiativtagande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
• Microsoft 365

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via sofi.coulianos@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Sökord
Front Office, Office Coordinator, Reception, Receptionist, Administration, Administratör, Service, Stockholm City, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36979".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Sofi Coulianos
Sofi.Coulianos@adecco.se

Jobbnummer
6332925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: