Chalmers Studentbostäder är en studentbostadsstiftelse som äger och förvaltar ca 2000 lägenheter. Vår vision är att vara förstahandsvalet för studenter i Göteborg. Beskrivning av arbetsuppgifter: I tjänsten har du många dagliga kontakter med dina arbetskamrater och med våra entreprenörer. Tjänsten innebär att arbeta med uthyrning av lägenheter samt med teknisk förvaltning. Tjänsten är en tillsvidaretjänst och du blir en av två förvaltningssamordnare. Beskrivning av kvalifikationer: Vi söker dig som har utbildning eller erfarenhet av arbete med bostadsuthyrning och teknisk förvaltning. Är initiativrik och har förmåga att arbeta självständigt och i team. Du ska vara utåtriktad och ha servicekänsla. Du tycker om att jobba med unga människor, har ett gott ordningssinne och trivs med ett utåtriktat jobb.
Arbetstider och omfattning Tillsvidare Heltid Tillsvidaretjänst.
Tillträde 1:a mars 2011
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2011-02-15 Ansökan med CV och personligt brev skickas senast 15 februari 2010 via mail till forvaltningssamordnare@chalmersstudentbostader.se alternativt brevledes till : Stiftelsen Chalmers Studenthem "Ansökan Förvaltningssamordnare" Gibraltargatan 82 412 79 Göteborg Ange följande referens när du ansöker: Ansökan Förvaltningssamordnare Ansökan kan skickas till e-postadress: forvaltningssamordnare@chalmersstudentbostader.se