Förvaltningsassistent sökes för omgående start!

Barona Human Resource Services AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-07-05

Om tjänsten
Förvaltningsassistent sökes för omgående start!

Till vår kund, en av de största fastighetsägarna i Stockholm och teamet som förvaltar dessa fastigheter, söker vi nu en förvaltningsassistent.

Arbetsgruppen består idag av 5 personer som arbetar med kommersiella hyresavtal. Som ett led i att utveckla och komplettera verksamheten söker vår kund nu en förvaltningsassistent med erfarenhet av fastighetsbranschen.

Arbetsuppgifter och ansvar

Avtalshantering

• Skriva och administrera hyresavtal

• Bekräftelse och hantering av uppsägningar

• Avtalsöverlåtelser

• Hålla koll på borgensförbindelser

• Hantering av bankgarantier

• Uthyrning av parkering, förråd och montrar

• Kreditupplysningar

• Skriva instruktioner

Hyresgästservice

• Löpande kontakt med hyresgäster

• Hantering av p-tillstånd

• Inköp av div artiklar till hyresgäster/kunder

Fakturahantering/leverantörsreskontra

• Administration och kontering i leverantörsfakturasystem

• Utredning, kreditering och vidarefakturering

• Sammanställa omsättningsunderlag från hyresgäster samt avräkna omsättningshyror

• Uppföljning och hantering av påminnelser och inkassokrav

Kvalifikationer
Du som söker tjänster har:

• Mycket goda kunskaper i FastNet

• Mycket goda kunskaper i office-packet

• Kunskap om regelverk kring hyresavtal, ytor, hyror, uppsägningar avtal, fastighetsmoms etc.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi anser att rätt kandidat bör ha en god administrativ förmåga, är proaktiv, noggrann, strukturerad och aktivt föreslår förbättringsmöjligheter. Du är i tillägg strukturerad, pådrivande och har en god förmåga att samarbeta, lyssna och finna lösningar.

Om arbetsgivaren:

Uppdraget är ett konsultuppdrag, start snarast och pågår under 6 månader.

Omfattning: 100 %. Under uppdraget är du anställd hos Barona och uthyrd som konsult till vår kund.

Hur du ansöker:

Du söker denna tjänst via barona.se.

Vid frågor kan du kontakta oss på 08-52520500 eller på e-post info@barona.se

Om Barona:

Barona är ett internationellt bemannings- och rekryteringsföretag vars ambition är att utveckla och förenkla rekryteringsprocessen. Vi erbjuder våra kunder unika bemannings-, rekryterings- och HR-lösningar. Barona Sverige är en del av Barona Group som etablerades i Finland för 15 år sedan och idag finns även i Norge, Danmark, Polen, Ryssland, Estland och Spanien. 2015 skapade vår verksamhet drygt 14 000 nya jobb och omsatte 250 miljoner euro. Barona erbjuder sina konsulter arbetsmöjligheter i alla situationer i arbetslivet och du som arbetssökande når arbetsgivare runt om i hela Europa.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; fastighet; förvaltare; assistent; omgående; konsultuppdrag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag 6 månader

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Mix 0852520509

Företag
Barona Human Resource Services AB

Adress
Barona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 63 11164 Stockholm

Jobbnummer
2939730

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Human Resource Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Human Resource Services AB: