Förvaltningsasisstent till Östersund
Rikshem / Kontorsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rikshem i Östersund,
Umeå,
Uppsala,
Västerås,
Nacka eller i
hela Sverige Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Läs mer på Rikshem.se
Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Till vårt fastighetsbestånd i Östersund utökar vi och söker en Förvaltningsassistent som vill vidareutvecklas inom fastighetsförvaltning. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag.
Din roll
Som förvaltningsassistent har du en roll med ett varierat innehåll, många kontaktytor både internt och externt. Din huvuduppgift blir att stödja förvaltarna och hantera de olika administrativa uppgifter som förekommer inom en fastighetsförvaltning exempelvis uppdatering av fastighetssystem. Arbetsuppgifterna som ingår i rollen är bland annat att vara bostadshyresgästers kontaktperson i olika frågor kring boendet, ta fram olika typer av analyser och rapporter, delta i budget- och prognosarbete, hantera felanmälningar samt fakturahantering.
Vem är du?
Vi vill att du som söker har minst något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med fastighetsadministration. Det är viktigt att du är prestigelös och ser positivt på att få ta itu med varierande uppgifter och att du kan fatta egna beslut med gott omdöme. Att ha ett bra kundbemötande, en serviceinriktad läggning och att vara ansvarstagande och ordningsam är mycket viktiga egenskaper för denna roll.
För rollen krävs B-körkort. Tidigare erfarenhet från affärssystemet Vitec eller fastighetsbranschen är meriterande.
Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Varför Rikshem?
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden Drivande, Närvarande och Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang.
Vill du bli en av oss?
Tycker du jobbet låter intressant, varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att ladda upp din CV och personligt brev i Rikshems rekryteringsverktyg på
www.rikshem.se/ledigajobb. Sista ansökningsdatum är den 12 augusti 2018. Vid frågor kontakta Therese Wilhelmsson, HR-partner,
Therese.Wilhelmsson@rikshem.se. Urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-07-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRikshem
AdressRikshem
Vasagatan 52
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 52
Jobbnummer 4243898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.