Fortum i Arbrå söker erfaren ledare till service & personal
Manpower / Ekonomichefsjobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Customer Services är Fortums Shared Service Center för kundrelaterade transaktioner och kundrelationer. Vi hjälper våra kunder med tjänster såsom elförsäljning, kundrelationer och kundkommunikation, technical services, fakturering, mätaravläsning, utveckling och underhåll av IT-system mot kund. Vi hanterar ungefär två miljoner kundkontakter varje år och producerar cirka 11 miljoner fakturor.
Med 700 medarbetare i Sverige, Finland och Norge ger vi service till cirka 1,4 miljoner kunder i Norden på uppdrag av Fortums olika affärsområden; Fortum Distribution, Fortum Markets och Fortum Värme.
Publiceringsdatum2007-10-05Dina arbetsuppgifterSom ledare inom service och personal på Fortum i Arbrå kommer du att ha ett helhetsansvar för styrning, planering och ledning av Customer Center's verksamhet och för att uppställda planer, mål och budget uppnås inom såväl det egna ansvarsområdet som hela verksamheten. Din ledarförmåga är mycket viktigt och det är stort fokus på att coacha och utveckla din personal på såväl individnivå som grupp samt fördela inkommande uppdrag. Din tjänst omfattar ett personalansvar för ca 150 anställda varav ett tiotal gruppchefer.
Du kommer att ansvara för att Customer Center ska verka på ett affärsmässigt sätt och leverera optimal service mot interna såväl som externa kunder och därigenom bidra till Fortums framgång genom förbättrade kundrelationer.
Vem är du?
Vi tror att du i dag arbetar i en liknande funktion och har personalansvar. Du har akademisk utbildning och gedigen erfarenhet av - och förmåga att utveckla och leda människor i grupp. Du ska även kunna leda andra ledare och vi ser helst att du har erfarenhet av det.
Du har ett strategiskt tänkande och arbetar gärna med att utveckla och förnya processer och rutiner till det bästa för företaget. Ditt driv och engagemang får saker att hända och är medverkande till att flytta fram Fortums position på marknaden. Du är affärsmässig och har erfarenhet av arbete med kundrelationer och service.
Du har mångårig erfarenhet som ledare och ska genom att vara självmotiverande, smidig och lyhörd får dina medarbetare att verka för att nå de mål som satts upp.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mathias Ericson via telefon: 0650-356 98, 070-378 05 99. Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi vill ha din ansökan snarast möjligt, dock senast den 17 oktober.
Välkommen med din ansökan!
Anställningstyp/arbetstiderEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
KontaktMathias Ericson , 070-378 05 99
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.manpower.se/MPNet3/Content.asp?NodeRef=JOB_SHOW_CAND&Ref=SWEDEN_NORDIC&JobID=369550Sista ansökningsdag 2007-10-17
Vi tar inte emot ansökningar via epost
FöretagManpower
• .
Mer information på
www.manpower.se Jobbnummer 11400
Observera att sista ansökningsdag har passerat.