Företagssupport / Administratör

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Sundsvall
2023-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Företagssupport / Administratör" (publicerad 2023-03-17) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Nordanstig, Kramfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-02-23

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till 31/8. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla där kunden får ett tydligt omhändertagande samt kan följa progressen från start till slut.

Dina arbetsuppgifter görs genom att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och att lösa ärendena i den mån som det är möjligt.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

• Hantera inkomna ärenden
• Analysera, kategorisera och prioritera ärenden
• Följa ärenden från start till mål och bidra till en bra kundupplevelse

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Du har mycket god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

I rollen som företagssupport är du bra på att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar ditt dagliga arbete och driver dina processer vidare. Du har förmågan att ta beslut, samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och du lägger stor vikt vid att leva upp till kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation främst sker i skrift ser vi har du har förmågan att uttrycka dig väl i skrift och tal genom att vara informativ och tydlig.

Övrig information:

Start: 11 april
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellen Engström
ellen.engstrom@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7481440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: