Flexibel och noggrann kundsupport sökes omgående
Flexlife AB / Försäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Borås eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en Kundsupport. Vår kund är ett företag som arbetar aktivt för att bidra till bättre miljö då främst genom infrastruktur för tankning av alternativt miljövänligt bränsle. Tjänsten är på heltid och är en del av vår personaluthyrning där du kommer att bli uthyrdkonsult från Flexlife Bemanning i 6 månader. För rätt person frinns det finns goda möjligheter till fast anställning hos kund. Arbetstiderna är kl.8-17:00 och uppdragets start är omgående. Som kundsupport arbetar du aktivt med att på bästa sätt besvara kunders frågor via telefon eller mail. Du är en central roll i företaget och hjälper även till att besvara frågor internt samt sammanställer svar på kunders frågor. Din arbetsroll är mycket varierad och innefattar såväl kundkontakt som administration. Förutom att ansvara för kundsupport via telefon och mail är en viktig att registrera kortansökningar och skapa statistik utifrån dessa för kundernas skull. Exempel på arbetsuppgifter för kundsupport:
Svara på kunders frågor via telefon och mail
Ansvara för att administrera, registrera inkomna kortansökningar
Ta fram och sammanställs kundstatistik
Arbeta administrativt med företagets kunddatabas och genomföra analyser/sökningar PersonlighetFör rollen som kundsupport läggs stor vikt i att du är social, serviceminded och att du gillar att ge det lilla extra samtidigt som du är en flexibel person som uppskattar variationen av olika arbetsuppgifter. Att kunna ta eget ansvar är något som du är van vid. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har förståelse för siffror. Vi ser att du är öppensinnad till att ta dig an olika uppgifter och hoppa in där det finns behov på kontoret. Som medarbetare är du lättsam och uppskattar att samarbeta i team. Jordnära och trygg i dig själv är något som kunden värderar högt. Utbildning / ErfarenhetFör rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet från kundsupport eller kundtjänst. Att ha goda kunskaper i MS Office och främst Excel är ett krav; att kunna förstå och analysera pivot-tabeller. Har du erfarenhet av affärssystem är det meriterande. Säljtänk samt merförsäljning är önskvärt likväl som ekonomikunskaper. Du har gymnasieexamen gärna med inriktning inom ekonomi/marknad. I tjänsten används svenska och engelska i tal och skrift som du behärskar väl.Då företaget har ett miljöfokuserat tänk ser de gärna att du delar detta engagemang och dess värderingar.Är du intresserad detta uppdrag?Ansök här nedan eller på
http://www.flexlife.se/www.flexlife.se . Skriv en tydlig ansökan om varför just du ska ha denna tjänst. Vi bokar löpande in kandidater för intervju, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum har passerat. Vi önskar se din ansökan så snart som möjligt då uppdraget start är omgående. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Frida Badenfors på 031-609635 alt :@flexlife.se Lycka till och vi ser fram emot Din ansökan!
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2011-11-24Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 101219-CB
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagFlexlife AB
AdressFlexlife AB
GårdaTorget 2
41250 Göteborg
Jobbnummer 1089433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.