Flerspråkig kundservicemedarbetare / Italienska / Tyska / Finska
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-05-17Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.
Om företagetFootway grundades 2010 och driver specialiserade webbutiker som gör det möjligt för kunder och tillverkare att träffas. Footway har idag ca 50 anställda med huvudkontor i Kista Towers. De är ett glatt gäng som vill erbjuda sina kunder den bästa köpupplevelsen som finns. För att göra detta vill Footway vara i framkant gällande utveckling och digitalisering. Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på detta och ger sig ständigt uttryck i det dagliga arbetet.
Idag säljer Footway produkter till 24 länder, hjälper årligen 3 miljoner kunder med 800 olika varumärken - ett företag i expansion! Footway har med denna fantastiska tillväxt i ryggen förvärvat både Sportamore, Solestory och Caliroots.
Footway arbetar ständigt utefter sina kärnvärden som är Kund, Kul och Kompis men även Enkelhet- vilka för dem genomsyrar organisationen. Att hålla sina löften, respektera varandra och skapa utveckling för såväl varandra som för sina kunder är viktiga ledord i alla delar av organisationen.
I och med att Footway levererar service till många europeiska länder, har de därmed medarbetare med många viktiga språkkompetenser. Detta skapar ett team av fantastisk mångfald och kulturintresse! Teamkänslan hos Footway är en stor del av deras framgång och detta har du nu möjlighet att vara med i.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader, på flera språk. Du svarar på frågor från kunder via mejl och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways tillväxttakt ställs du ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport.
Du driver själv ditt arbete framåt, hittar och skapar smarta och snabba lösningar på problem.
Du arbetar minst mot svenska och engelsktalande marknaden, men även mot minst två av dessa: spanska, italienska och portugisiska. Du har ansvar för flera marknader och stöttar dina kollegor på andra språk - det finns alltså fantastisk möjlighet till språkutveckling!
Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på hur Footway är i framkant i sitt servicearbete och utöver den dagliga hjälp du bistår Footways kunder med finns därför alltid möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur de förbättrar kundupplevelsen som helhet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Flytande i tal och skrift i svenska, engelska samt MINST två av följande språk: italienska, tyska och finska
• God erfarenhet av kundservice och du har gjort detta över telefon och mail. Exempel på erfarenhet kan vara inom en kundtjänst, turism eller reception.
• God datorvana
Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning.
Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din egen utveckling tillsammans med företagets coacher. Här skapas kontinuerligt lärande och initiativtagande varför därför är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du drivs av högt eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.
Övrig information:
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: footway, kundtjänst, kundservice, service, telefonservice, stockholm, kista, svenska, engelska, tyska, finska, danska, franska, italienska, portugisiska, spanska, spansktalande, italienstalande, portugistalande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5720614
Observera att sista ansökningsdag har passerat.