Flerspråkig kundservicemedarbetare
Seamless Payments AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Seamless Payments AB i Stockholm Seamless grundades 2001 och är världsledande leverantör av transaktionssystem med över 200 medarbetare runt om i världen. I våra system hanteras årligen 3.1 miljarder transaktioner genom 525 000 aktiva försäljningsställen. En kombination av detta, tolv års erfarenhet och marknadsnärvaro i runt 30 länder ger Seamless en stark position inom mobila betalningar och spridning av elektroniska produkter. Våra kunder är allt från mobiloperatörer, banker, finansiella institutioner och alla former av detaljhandel. Vår egenutvecklade transaktionsplattform, som vi kallar ERS, utgör grunden för alla våra produkter.
2012 lanserades vår produkt SEQR i Sverige, 2013 i Rumänien och 2014 i Finland. Under 2014 är lansering planerad i Belgien. 2013 utsågs SEQR som vinnare i kategorin Best Mobile Money Deployment in Europe av Mobile Money Global Awards. Du kan läsa mer på
www.seqr.com .
Seamless/SEQR söker nu en kundorienterad Customer service agent vars huvudsakliga uppgift är att säkerställa en hög kvalitet och servicenivå mot våra kunder och handlare inom samtliga våra marknader. Rollen är placerad i Stockholm men du kommer att ansvara för att skapa goda relationer med våra kunder internationellt. Du kommer att spela en viktig roll för bolagets framgång inom området mobila betalningar.
Rollen innebär även att;
• Hantera förfrågningar, klagomål och synpunkter från slutkunder och handlare via olika kanaler
• Arbeta aktivt med inkommande och utgående kontakter
• Besitta en hög kunskap om både produktionssystem såväl som tillhörande kringfunktioner
• Allmän kundadministration
• Samarbeta med övriga kollegor och leverantörer för att säkra att verktyg, processer och kunskap alltid stödjer en hög effektivitet
• Arbeta med ständiga förbättringar och dokumentation
• Alltid utföra uppgifter med kvalitet och kostnadsmedvetenhet
• Möta och överträffa kundens förväntningar
Vi söker dig som:
• Är service minded
• Har hög problemlösningsförmåga och gillar att ha många bollar i luften
• Är pedadogisk
• Besitter mycket hög social kompetens och förmåga att hantera människor i olika situationer
• Har stor portion flexibilitet
• Är van att arbeta i en ständigt föränderlig organisation
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta i internationell miljö
Vi söker följande kompetenser:
• 1-2 års erfarenhet av kundservice
• Stor vana och intresse av att interagera med kunder
• Intresse i teknik och ekonomi
• Det är viktigt att du har goda språkkunskaper då rollen hanterar våra internationella kunder. Svenska är ett krav liksom engelska. Dessutom kan du antingen tyska eller italienska.
Vi erbjuder en internationell atmosfär med entreprenöranda där goda initiativ affärsfokus och samarbete är viktiga hörnstenar. Rollen är baserad på vårt kontor i Stockholm. Läs mer om oss på
www.seamless.com . Varmt välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2015-03-30Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSeamless Payments AB
AdressSeamless Payments AB
SANKT ERIKSGATAN 121
11343 Stockholm
KontorsadressSANKT ERIKSGATAN 121
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2226470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.