First och second line supporthandläggare
Emric Operations AB / Supportteknikerjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Övertorneå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Emric Operations AB i Kalix Emric erbjuder banker och kreditgivare verksamhetskunnande och kraftfulla systemstöd för olika steg i kreditprocessen. Emric består av två verksamhetsområden, Solutions and Services. För mer information om Emric besök vår hemsida
www.emric.comVåra viktigaste byggstenar är rätt medarbetare. Vi når störst dynamik om vi har mångfald bland "byggstenarna". Kvinnor, män och olika bakgrund som säkerställer att vi ser saker ur olika perspektiv och tillvaratar möjligheter. Vi är övertygade om att förutsättningar för att nå framgång är att vi dels får våra kunder att känna trygghet och långsiktighet i samarbetet med oss dels att vi känner motivation och utvecklas. Våra värdeord är samarbete, kompetens och engagemang.
Vi behöver förstärka vårt kontor i Kalix med en person som vill arbeta med support.
Som first och second line support är sällan den ena dagen den andra lik. Du kommer att dokumentera och utreda incidenter, problem och frågor som dyker upp. Att hantera detta flöde på ett effektivt sätt är en stor del av tjänsten. Vi söker dig som är stresstålig och har ett sinne för service. Dessutom besitter du ett starkt driv och ett genuint intresse för teknik. Du blir den första kontakten och det är därför viktigt att du kan ge de olika ärendena en korrekt bedömning och prioritet. Det finns goda möjligheter att utvecklas i rollen.
Vi söker dig som har rätt attityd samt ett gott affärssinne. Du bör vara analytisk och noggrann och trivas med att jobba i team. Tycker du att det är kul när din arbetsdag är oförutsägbar och händelserik? Är du en person som är bra på att förstå och analysera problem - för att sedan hitta dess lösning? Gillar du att hantera IT-system? Då tycker vi att du ska söka den här tjänsten!
Önskvärda kvalifikationer:
• SQL kunskaper
• erfarenhet från kundservicearbete
• strukturerad, administrativt lagd, snabbtänkt och detaljfokuserad
• balanserar ett högt tempo med proffsig och personlig service - fattar snabba egna beslut
• gillar att vara aktiv och visa vad du går för
• förmågan att hantera många pågående projekt samtidigt, är stresstålig och en naturlig
problemlösare
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-12-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-07
Ange följande referens när du ansöker: First och second line support
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb.kalix@emric.comKontaktMarkus Sundqvist, TL Support
markus.sundqvist@emric.comFacklig kontaktSara Granström
sara.granstrom@emric.comFöretagEmric Operations AB
AdressEmric Operations AB
Box 100
95222 Kalix
KontorsadressSkolgatan 15
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0923-65700
Faxnummer: 0923-65701
E-postadress:
jobb.kalix@emric.com Jobbnummer 2104442
Observera att sista ansökningsdag har passerat.