First Line Supportmedarbetare på deltid sökes till Dagab

Poolia Sverige AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Studerar du på universitetet eller har en annan huvudsysselsättning och söker extra-och sommarjobb? Vill du vara en del av ett börsnoterat bolag med många utvecklingsmöjligheter? Då kan vi ha tjänsten för dig! Dagab i Jönköping växer och söker en kundfokuserad kollega till supportteamet som vill arbeta 4 timmar ca 1-2 dagar i veckan. Intervjuer och urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2021-04-15

Om tjänsten
Dagab Butikssupport har i uppdrag att supportera Axfoodkoncernens butiker (Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor) i order- och leveransfrågor samt agera länk mellan kund och verksamhet. För att hantera uppdraget fördelas medarbetarna i olika team med fokus på specifika områden. Tjänsten vi söker är till First Line support där inkommande ärenden hanteras direkt från butik.

First Line Support ansvarar dagligen för ca 400 ärenden via telefon och e-post. De främst arbetsuppgifterna är att besvara leveransfrågor, besvara orderfrågor, efterlysa saknade varor och hantera reklamationer. Du kommer även att arbeta proaktivt med ständiga förbättringar samt använda din analytiska förmåga när det kommer till att lösa kundens olika utmaningar.

Detta är en timanställning där du blir fast anställd av Dagab. Poolia sköter enbart rekryteringsprocessen.
Arbetet bedrivs i huvudsak under kontorstid på vardagar, men även kvälls- och helgarbete kan förekomma.
Placering är på kontoret i Jönköping vid A6 området.

Vem är du?
Vi söker dig som idag har annan huvudsysselsättning (förslagsvis studerande) och är intresserad av att arbeta extra 1-2 dagar i veckan, samt heltid i sommar under veckorna 26-32. Vi ser gärna att du har som intention att extrajobba hos Dagab i mer än 1 år. För att passa i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av kundservice och det är meriterande om du tidigare arbetat i en supportfunktion. Vidare har du god datorvana och kunskaper i Microsoft Office-paketet. Du talar och skriver obehindrat i det svenska och engelska språket.

Som person har du en hög servicekänsla med förmågan att se lösningar på problem och trivs att arbeta i ett högt tempo. I din kommunikation är du lyhörd och nyfiken, och har lätt för att etablera och underhålla kontakter. Vi ser gärna att du har ett naturligt driv och nyfikenhet samt har förmåga att omsätta tanke till handling. Vidare är du ansvarstagande, noggrann och utåtriktad med en god social kompetens.

Om verksamheten
Dagab ansvarar för att Axfoods sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt. Som supportbolag har Dagab en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet från sortiment och inköp till lagerhantering och distribution. Dagab omsätter drygt 41 miljarder kronor (2017) och ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm ABs Large Cap-lista.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "59177".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Jönköping AB

Jobbnummer
5693566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: